Norske oppdrettere

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Locked
Tonje!
River avispapir

Norske oppdrettere

Post by Tonje! »

Finnes det en liste noe sted over alle de seriøse norske oppdretterne? Jeg har bare fire lenker på siden min, og går ut ifra at det er flere enn dette. Har vært borte fra NTF og det norske rottemiljøet en stund nå fordi jeg har vært "rotteløs", men blir mer og mer klar for å få nye rotter når jeg endelig flytter ut (kan ikke ha rotter her hos mamma). Da hadde det jo vært kjekt å vite hvem som driver med oppdrett rundt omkring i nærheten.

(Jeg håper dessuten å få noen kull selv etter hvert, men det tar jeg som det kommer. Kan bli en god stund til noe sånt skjer, om det noen gang blir noe av. Får krysse fingrene! :mrgreen:)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Nei, dessverre så gjør det ikke det.

viewtopic.php?p=40851#40851

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Jeg driver oppdrett ;)

Du kan jo sjekke siden min å se når jeg skal ha kull ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

jeg skal starte oppdrett nu, under navnet Rodentopia. du kan ta en titt på siden min og se hva du synes:

www.johannazoo.piczo.com

jeg vil legge vekt på 1) gemytt, 2) helse og 3) naturlig utseende -i den rekkefølgen. jeg skal ikke avle hår -eller haleløse rotter, og ikke fargen pearl (som gir høy dødelighet). etterhvert, når jeg har fått fram en frisk og fin linje, vil jeg forsøke meg med fargene black self og agouti.

hilsen johanna
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Tonje!
River avispapir

Post by Tonje! »

Takk for svar, jeg skriver dere opp på lenkesiden min! :D Vet dere om flere seriøse oppdrettere (som ikke er på lista mi) så skriv gjerne her, eller send en PM. Jo flere, jo bedre :rottehode:
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Locked