Hvor driver du tamrotteoppdrett?
Moderator: Moderatorer
Hvor driver du tamrotteoppdrett?
Driver du med rotteoppdrett? Vi prøver å finne ut hvor i Norge rotteoppdretterne befinner seg. Driver du med oppdrett, stem så på fylket du bor i og skriv et innlegg om hvem du er og hvor du holder til, slik at vi ser hvem som har stemt.
Den forrige tråden ble det noe rart med, så derfor har jeg startet en ny. Håper oppdretterne kan svare!
Driver du ikke oppdrett, bør du heller ikke stemme på denne tråden, da det vil gi avstemmingen et feilaktig resultat!
Den forrige tråden ble det noe rart med, så derfor har jeg startet en ny. Håper oppdretterne kan svare!
Driver du ikke oppdrett, bør du heller ikke stemme på denne tråden, da det vil gi avstemmingen et feilaktig resultat!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz
Superratz
Jeg har Cats Rotter, i Aalborg i Danmark.
Jeg er også godkendt af DRF.
Jeg er også godkendt af DRF.
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk
www.tamrotten.dk
jeg holder til på jæren i rogaland, flytter snart til stavanger, men kommer egentlig fra lyngdal i vest-agder. har hatt 2 rottekull mens jeg drev med rotter før, "slutta" med rotter når de begynte og dø av alderdom, men har bare klart meg uten et år, så nå har jeg skaffet meg rotter igjen, fått et uplanlagt kull, og vurderer og søke om godkjenning som oppdretter og starte "skikkelig".
Jeg ba om, i det første innlegget i denne tråden, at kun oppdrettere skulle stemme... hvis andre også stemmer på hvor de holder til vil jo avstemmingen få et helt feilaktig resultat, og det var jo ikke meningen...
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz
Superratz