Hva er godtatt og hva er ikke godtatt?
Moderator: Moderatorer
Jeg mener som sakt over, at skal man ha et åpent forum, som dette, må det også legges ut tråder til diskusjon om "ikke hyggelige tema". At man da tolker trådstarten og relaterer denne til bestemte hendelser, er selfølgelig. Det er jo på grunnlag av ulike hendelser det oppstår et behov for debatt. Et åpent forum skal huse alle meninger, og man skal diskutere, selv om man er dypt uenig, det er slik vi får progresjon i eget dyrehold og holder interessen ved like. Om man da tenker "jeg ønsker ikke å være en del av dette om en avgjørelse faller uheldig ut i forhold til mitt standpunkt", ja, det opplever jeg som bekymringsverdig. For det er ikke et åpent forum.
-
- Gammelrotte
BlackNenne: Jeg er så enig med deg i det meste du skriver, men i akkurat denne tråden legger jeg meg litt flat fordi jeg har ingen grunn til å "skrike ut høyt" når det gjelder koselig innlegg.. MEn jeg mener det er kjempe bra at vi har denne tråden, fordi jeg mener folk bør kunne si det de mener uten å være redde. Det ikke akkurat som at man blir kaset ut herfra for å si seg uenig i noe så lenge man er saklig
Alle andre:
Jeg tok ikke tråden som et "personangrep" nei, men det er kun fordi jeg ser lett hvilke feil som ble gjort fra min side, og mener kansje at jeg "fortjene" det.. Men det er jo veldig klart at det er meg som er "spiren" til denne tråden da det ikke er nevn et eneste eksempel i den første posten som ikke sikter til meg.. Men for all del, jeg tar det ikke som et personangrep og tror egentlig at alle her inne har litt godt av å blåse litt ut av seg, men jeg ser det med at det er et prinsipp..
Nurke:
Hvis du mener at å si det er et person angrep så lurer jeg på om du leste godt gjennom postene i tråden min før den ble redigert, for der var det mange "personangrep", også fra min side
Jeg mener at dette ikke er et personangrep, da det kun er en observasjon, og den er ikke skrevet på en måte som er "frekk" eller "uhøflig.. Da vill jeg heller rose for at hun ordla seg så forsiktig som hun gjorde..Og du skriver selv rett etterpå "skal det ikke være lov å ta opp et problem som ligger en på hjertet?" er det ikke nettop det hun gjør her da? 
Og ang at den originale tråden ble redigert, var ikke det for min skyld da jeg gjerne ville hatt den der slik at folk kunne spørre meg hvis de lurte på noe, men rett og slett fordi noen av de innleggene jeg skrev i mitt blinde sinne var for "krenkende" (noe jeg forstår veldig godt)
Vill også takke meget!! for alle støttende PM jeg har fått
:rottehode:

Alle andre:
Jeg tok ikke tråden som et "personangrep" nei, men det er kun fordi jeg ser lett hvilke feil som ble gjort fra min side, og mener kansje at jeg "fortjene" det.. Men det er jo veldig klart at det er meg som er "spiren" til denne tråden da det ikke er nevn et eneste eksempel i den første posten som ikke sikter til meg.. Men for all del, jeg tar det ikke som et personangrep og tror egentlig at alle her inne har litt godt av å blåse litt ut av seg, men jeg ser det med at det er et prinsipp..
Nurke:
Hvis du mener at å si det er et person angrep så lurer jeg på om du leste godt gjennom postene i tråden min før den ble redigert, for der var det mange "personangrep", også fra min side

Og ang at den originale tråden ble redigert, var ikke det for min skyld da jeg gjerne ville hatt den der slik at folk kunne spørre meg hvis de lurte på noe, men rett og slett fordi noen av de innleggene jeg skrev i mitt blinde sinne var for "krenkende" (noe jeg forstår veldig godt)

Vill også takke meget!! for alle støttende PM jeg har fått

:rottehode:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
Jeg setter pris på at du stadig skriver, det vitner om at du har bein i nesa, og det skal du ha Tora, du viker ikke for en ubehagelig diskusjon, det er karakter. Så får vi heller være uenig i "hvordan", "hvorfor" o.s.v. Jeg tenker dette kan ha vært ubehagelig, og gitt mange tankevekere (både til meg, i forhold til prosedyren i slike forhold og sikkert andre), men tror det vil være noe som kommer ut av dette også.
-
- Alfatryne
vil bare informere om at vi styret (tar på meg styrehatten igjen) lærer mye av å måtte håndtere både enkelthendelser, og å finne ut av hvordan vi vil ha det på forumet angående prinsippielle diskusjoner.
må bare beklage at vi har vært lite effektive en stund da vi er kraftig underbemannet både i styret og på moderatorsiden. det siste retter seg da vi har fått flere til å moderere, og så må vi bare be om forståelse så lenge styret er amputert pga sykemelding og fødselsperm.
ellers synes jeg tonen er mere sivilisert nå. ha en god diskusjon!
må bare beklage at vi har vært lite effektive en stund da vi er kraftig underbemannet både i styret og på moderatorsiden. det siste retter seg da vi har fått flere til å moderere, og så må vi bare be om forståelse så lenge styret er amputert pga sykemelding og fødselsperm.
ellers synes jeg tonen er mere sivilisert nå. ha en god diskusjon!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!