Gravid

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Guest

Post by Guest »

Tusen takk , Topolinis for utfyllende og klare svar, noe visste jeg og noe var nytt.
Dette med spon har jeg vært klar over i lang tid, men jeg også har registrert at det er mange som ikke vet dette.
Soyamelken var nytt og intressant, særlig fordi jeg har en datter med melkeallergi som lever på soyamelk, så det skal prøves på rottebarna.

Vesla har fått eget bur nå og sover mye, hun er blitt enda mer kosete og vil helst at "matmor" skal sitte og klø og klappe henne hele tiden.
Hun virker ellers frisk og spiser normalt.
HUn får havregrøt vært morgen (dette får resten av rottegjenge også) dessuten får hun ekstra mye frukt og grønt. Og litt rottesjokolade (hun er så fryktelig glad i det :wink: )
Hun har laget seg et lite rede utenfor det huset jeg har satt inn til henne, men det er karnsje normalt.
Ellers venter vi i spenning :D

Dia

Post by Dia »

Ja det var meg som skrev innlegget over, fort gjort og glemme og sette inn navnet :oops:

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Dia wrote:Ja det var meg som skrev innlegget over, fort gjort og glemme og sette inn navnet :oops:
Du må registrere deg da ;) Så slipper du å huske det, har en sånn dings du kan krysse ut, så logges du på automatisk etter at du har registrert deg ;)
Mvh Ida S. Eggen

Locked