Ronja og Birk

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Men hva er hun da? :?
Mvh Ida S. Eggen

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Jeg prøver lige at tage et billede, så kan vi sammenligne ;)
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Jeg har nemlig lige fået en Russian Blue pige hjem...

Image

Image

Image

Image

Kunne det ikke godt ligne den samme farve?
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Hun er meget lik Ronja i fargen :) Så da er hun nok en Russian Blue :)
Mvh Ida S. Eggen

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Ja, det slog også lige mig, at de lignede :D
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Pen jente du har fått Annbritt :)
Mvh Ida S. Eggen

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Tak, i lige måde :D Jeg er selv ret glad for hende, jeg synes hun er bedårende :D
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Jeg må si det samme her, Ronja er også en svært bedårende liten sak :) Hun har allerede funnet ut at det er jeg som har godsakene ;)
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad for :) Eddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt :)
Mvh Ida S. Eggen

ketopas

Post by ketopas »

Nej gud vad söta! :D
Vem kommer de från, någon man känner till kanske..? :)

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Topolinis wrote:Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad for :) Eddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt :)
Rosie Nilson er ansvarlig for dette kullet, men de kommer fra et elevprosjekt, så jeg får vite mer informasjon på mandag den 9.August :)
Mvh Ida S. Eggen

ketopas

Post by ketopas »

Topolinis wrote:
Topolinis wrote:Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad for :) Eddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt :)
Rosie Nilson er ansvarlig for dette kullet, men de kommer fra et elevprosjekt, så jeg får vite mer informasjon på mandag den 9.August :)
Vet du vilket gymnasium det är? Går ju på gymnasium där det föds upp lite råttor :)

Locked