Slik ser tegningen til den ene rotta ut...(den andre er forholdsvis lik)
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3 Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Han svarte er diiiger...=) Men han brune er ikke så stor som han ser ut som, han har en helt ok vekt=) Han veier 589g
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Hehe, han svarte er snart 2 år, han brune er vel ca 8-9mnd og de 2 små er 10 uker
Nå har altså GMR-syndromet gått helt amok hos meg! Fikk to DIGRE hetterotter omplassert hit i kveld!!!! De er visst født i august så de er ikke veeeldig gamle heller Visste ikke at rottene ble sååå svære...men er jo bare vant til småtroll her da. Alle 4 gikk fint overens fra første øyeblikk!
Var ikke meninga å "stjele" tråden her, måtte bare vise den ene svær-rotta jeg fikk i går! Han er sååå snill mot den minste! Og han var mobbeofferet der han bodde før stakkars! Han er en Blue hooded eller hva...? Skal ta bilde av han andre store når han kommer ut av sove-henge-huset sitt! Har ikke funnet navn på de enda...typisk meg å gruble på det i dagesvis! hehe
Attachments
Lucifer & storingen.jpg (113.28 KiB) Viewed 4101 times