Date til RR Piffi

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Locked
torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Date til RR Piffi

Post by torasrotter »

Navn: RR Piffi peperoni
Mor: Rottomettos Stine
Far: James Dean
Født: 16/08-09
Fenotype: Russian silver?
Genotype: aa dd rbrb HH/Hh dudu?
Avler: Marlen Wollf
Vekt: 320 g

Nå begynner det å nærme seg tiden da Piffi er gammel nok til parring, og hun er allerede blitt en flott stor jente på 320 g :) Piffi er etter krydderkullet til Marlen Wollf, og hun er en flott og livlig jente.. Hun er super kosen, utadvent og elsker oppmerksomhet.. Da vi ikke er sikre på fargen hennes, er det ønskelig med en hanne som enten er sikker bærer av RB eller mink.. De fargene vi har tippet på er Russian silver, quicksilver, og Russian platinum.. Så derfor søker jeg en hanne som kansje kan oppklare litt i dette.. Men det viktigste er at det er en hanne med godt gemytt, gode linjer, og selvsagt skal han oppfyllle avlskravene til Ntf.. Kullet blir gjort i RatRace (Marlen Wollf) sitt navn, da jeg kun er forvert for Piffi.. Grunnen til at jeg skriver annonsen er at det er jo tross alt meg som kjenner henne.. :) Jeg har ingen bilder av henne i voksen alder, men det ligger et par bilder av ho på hjemmesiden hennes: http://sites.google.com/site/rotteslott ... rr-piffi-1

Jeg skal se om ikke jeg kan få tatt noen nye bilder når marlen er på besøk denne uka ;)
Last edited by torasrotter on 10 Jan 2010, 19:45, edited 1 time in total.
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Date til RR Piffi

Post by wollf »

ønskelig at hannen har tilstrekkelig bakgrunn og oppfyller alle NTF`s avlskrav... mer info om familie kan fåes pr pm

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Date til RR Piffi

Post by wollf »

ingen som har hanner? piffis søster ginger trenger en date også

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Date til RR Piffi

Post by wollf »

kan låses. date er funnet

Locked