Da har jeg fått 2 nydelige små nurk til i dag
Det var en fin start på påskeferien syns jeg!
Her har dere bilde av nydelingene mine:
Rottnikk 1=)
Rottnikk 2=)
Siden jeg ikke er så veldig erfaren med farger og tegninger og sånn....Er dette det dere kaller husky rotter?
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3 Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Ja det får man si var Påskegodt!!!!!!
Ser jo 3-farget ut da? Den siste er jo husky,trolig den øverste også men......?Fly kan de uten tvil,så det er nok en flaggermusmix.....
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN
De har 3 farger begge to...mørkegrå, lysegrå/sølvaktig og hvit... Disse er toppøret, er de ikke??
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Begge er Berkshire Husky (toppøret) fargen er jeg litt usikker på på men det ser veldig ut som mink på min skjerm.
Grunden til at de ser "3 farget" ut er at huskyer fader, dvs at de mister fargen mer og mer. Siden disse er ganske fadet allerede blir de nok ganske hvite til slutt det er det som er spennende med huskyer synes jeg, fargen og avtegningen forandrer seg etterhvert
Takk takk for svar...da skal jeg notere ned det i notatboken
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Takk takk=)
Nå har de blitt godt vant til å være her og er verdens mest nysgjerrige småtasser! Det værste er at de løper så fort at jeg ikke klarer å få tak i de
Nå er guttefamilien samlet, og går fint sammen allerede...(når de er ute av buret). Skal ha de i buret sammen i natt tenkte jeg, så får vi bare se hvordan det går...