Hvordan tenker du i forhold til MC her?torasrotter wrote:Som avler SKAL man alltid avle etter temp og helse, men siden det spørres spesifikt om hvilke farger som kan forventes i landet vårt i fremtiden så vil jeg opplyse litt :cheerful: Her er det jeg foreløpig vet om:
Det vil forhåpentligvis også komme kull på Fossili regi av ratrace.. Der vil det komme rex.. I fargene Russian blue, russian blue agouti og agouti om vi finner en matchende hanne.. Dette kullet vil komme når fossil er gammel/stor nok..
Og her?torasrotter wrote:Ellers så vurderer jeg å bruke broren til Toledo, Leon som er en Dove hooded mm. m. headspot dumbo på min Chanelsom er en Cinnamon hvis hun er fin nok i vekt.. Hun er fra Zero's oppdrett.. Der vil det være mulighet for mink.. Dette kullet i regi av meg
Jeg sendte deg en PM nettopp også ang. det annonserte kullet, med samme spørsmål. Du kan gjerne svare i denne tråden eller lage en egen for diskusjon omkring avl på rotter med headspot eller andre overmarkeringer, i forhold til MC, hvis du vil. Du fikk for en stund siden en kort oversikt av meg om risikoen for nedarving av MC, og jeg er litt spent på hvordan du vil bruke den infoen.