Etter flere års pause har jeg igjen skaffet meg rottepotter, men jeg er fremdeles et null på farger... Hvilken farge har egentlig denne som heter Lille Blå?
Han er iallefall et eller annet blue basert, det er sikkert
Synes han ser ut som en mørk Quicksilver jeg, kan jo være blue også men de pleier å ha litt flere nyanser som jeg har set.
Tror nok vi må få inn en som har litt mer ekspertise på det området enn jeg har :goofy:
Hvor kommer han fra? Ser ut som en standard American Blue, men han er litt for "pastell" i fargen til det:/ Hmm.. Du kan jo kikke her og se om det er noen farger han ligner på: http://www.hawthorn.org.uk/varieties.asp
torasrotter wrote:Hvor kommer han fra? Ser ut som en standard American Blue, men han er litt for "pastell" i fargen til det:/ Hmm.. Du kan jo kikke her og se om det er noen farger han ligner på: http://www.hawthorn.org.uk/varieties.asp
Kommer visstnok fra en privat oppdretter i Moss... som selger til dyrebutikk... Ikke noe sånn samlebånd-produksjon av rotter... Han er i hvertfall kjøpt i en veldig ålreit butikk, og selvom han er stor så er han meget mye håndtert.
Skaubytroll wrote:
Kommer visstnok fra en privat oppdretter i Moss... som selger til dyrebutikk... Ikke noe sånn samlebånd-produksjon av rotter... Han er i hvertfall kjøpt i en veldig ålreit butikk, og selvom han er stor så er han meget mye håndtert.
Hvor i Moss er han kjøpt da? Regner med du da har skaffet han i en dyrebutikk her i Moss? Han var jo helt nydelig Så ren og pen i fargen som han var også :lovey:
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Skaubytroll wrote:
Hvor i Moss er han kjøpt da? Regner med du da har skaffet han i en dyrebutikk her i Moss? Han var jo helt nydelig Så ren og pen i fargen som han var også :lovey:
Han er kjøpt på Buster Zoo i Ski. Ikke den på Ski Storsenter (for der er folka helt skrudd i huet), men den på andre siden av jernbanen.
Hun ene som jobber på Buster har drevet med rotter i mange år selv..
Skaubytroll wrote:
Han er kjøpt på Buster Zoo i Ski. Ikke den på Ski Storsenter (for der er folka helt skrudd i huet), men den på andre siden av jernbanen.
Hun ene som jobber på Buster har drevet med rotter i mange år selv..
Oki Da vet jeg hvor, ble bare nysgjerrig på hvem som har rotter i Moss se Har selv rotter fra henne som jobber der.
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!