Avle nakenrotte og dumbo?

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by wollf »

den er skrevet av privat folk, hunder har jo en temperatur mellom 38 og 39 så 40 er ikke så mye høyere

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by Itchigo »

Det er vel heller det at de føles varmere akurat som hårløse rotter, fordi pelsen ikke isolerer dem :)
Aurora

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by Woodgirl »

Etter hva jeg vet må gutten som du evnt planlegger som kullfar også ha nakengen i stamtavlen for at det skal komme nakne barn. Sansynligheten er ganske liten da de ikke bugner av nakenrotter i Norge. Jeg vil tro at du ender opp med glatthårete babyer. Hvis man planlegger å kulle nakenrotter er det beste å parre to nakne.
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Apollon
Pinky
Posts: 7
Joined: 05 Jan 2009, 19:26
Location: Møre og Romsdal

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by Apollon »

Jeg har bestemt meg for å ikke sette kull på nakenrotta mi :) Takker for alle råd uansett!
Marie

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by Woodgirl »

Den er god. :happy: Men skjønner veldig godt at du liker dem. Har en nakengutt selv og han er superdeilig å kose på. Varm,bløt og god. :cheerful:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Canei
Stjeler mat
Posts: 85
Joined: 15 Jun 2008, 21:23
Location: Møre og romsdal

Re: Avle nakenrotte og dumbo?

Post by Canei »

Hei!
Nudisene dine er mest sannsynligvis enten PEW, eller himalaya. Jeg kjenner til oppdretter, og faren i kullet er faktisk fra et av mine egne kull :)

Faren til dine små er nuuuude (altså hårløs, slik som de to der), og himalaya dumbo. Moren er jeg litt usikker på, men mener å tro hun er toppøret, og sort ihvertfall.

Post Reply