Oppdrettere i telemark?

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Locked
kattla

Oppdrettere i telemark?

Post by kattla »

Hallo! :) Jeg bare lurer på om det er noen oppdrettere i Telemark?Vi har funnet ut at vi skal kjøpe av oppdretter neste gang,og da hadde det jo passa bra om det var noen i nærheten,siden vi ikke har bil..Og så lurer jeg på sånn ca pris..?

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Se her :D , vet ikke om damen driver oppdrett, men hun har unger til salgs da! Ellers vet ikke ejg om noen oppdrettere i telemark.. desverre :( :
http://www.dyrenett.no/no/s/an/vis.asp? ... 5&id=96471

:wink:
Last edited by Alvrina on 20 Apr 2005, 19:15, edited 1 time in total.

kattla

Post by kattla »

Takk skal du ha :D Har :) sendt mail så nå er det bare å vente på svar

Ailani

Post by Ailani »

Hei! Jeg er litt til og fra Skien/ Porsgrunn. Er der annenhver helg da kan man si. Driver oppdrett:)

kattla

Post by kattla »

Takk,jeg skal huske på det i fremtida :D men nå har jeg fått ordna med ei som skulle gi bort rotteunger,får nå snart :) men det er godt mulig jeg ikke klarer å stoppe nå som jeg har begynnt(tror nok samboeren min setter ned foten snart :lol: )

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

men det er godt mulig jeg ikke klarer å stoppe nå som jeg har begynnt(tror nok samboeren min setter ned foten snart )
Jepp, stor sannsynlighet for det ja, hvis du først er bitt av "rottesykdommen" er det nok ingen vei tilbake.. :P

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

bare å kontakte meg hvis det er noe! Skal forresten ha kull om ikke så lenge. :)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Locked