PLANLEGGER KULL
Moderator: Moderatorer
PLANLEGGER KULL
Jeg driver å planlegger ett kull på Emilie som er morsom og leken... hun er en banded husky..
og Prins som er en artig liten albino gutt...
Begge rottene følger NTF`s krav..
Er det noen som er intressert så si ifra..
Vil ikke lage noe kull hvis det er under 6 stk som vil ha..
og Prins som er en artig liten albino gutt...
Begge rottene følger NTF`s krav..
Er det noen som er intressert så si ifra..
Vil ikke lage noe kull hvis det er under 6 stk som vil ha..
Hilsen Siri,Chevy,Viper,Castro,Lancia og Felicia
Etter noen tips og vurdering så kommer jeg ikke til å bruke Prins...
Men det blir kull hvis det er over 6 stk som vil ha..
Har desverre bare en stamtavle rotte og han kan desverre ikke brukes til avl når han er så ung og uten tillatelse fra oppdretter (ailani
håper jeg får bruke han engang )
Som sagt så har jeg ikke valgt noen hann enda.. og endring av jenta kan også forekomme hvis jeg finner ut av at jeg vil bruke Junior eller Jingels...
(siden Emilie og Lotte er døttrene til Jingels og søsterene til Junior)
Bilder av rottene mine ligger på min hjemme side som er :
vaarerotter.piczo.com
Har foreløpig 2 reservasjoner...
Tar gjerne i mot råd og tips når det gjelder oppdrett og avl, siden jeg aldri har hatt noe kull på noen av mine egne rotter..
Har fulgt med ett kull men ikke mer..
takk for hjelpen på forhånd...

Men det blir kull hvis det er over 6 stk som vil ha..
Har desverre bare en stamtavle rotte og han kan desverre ikke brukes til avl når han er så ung og uten tillatelse fra oppdretter (ailani

Som sagt så har jeg ikke valgt noen hann enda.. og endring av jenta kan også forekomme hvis jeg finner ut av at jeg vil bruke Junior eller Jingels...
(siden Emilie og Lotte er døttrene til Jingels og søsterene til Junior)
Bilder av rottene mine ligger på min hjemme side som er :
vaarerotter.piczo.com
Har foreløpig 2 reservasjoner...
Tar gjerne i mot råd og tips når det gjelder oppdrett og avl, siden jeg aldri har hatt noe kull på noen av mine egne rotter..
Har fulgt med ett kull men ikke mer..
takk for hjelpen på forhånd...

Det du skriver om henne på hjemmesida di sier meg at hun ikke er en bra avlsrotteTitti wrote:da må det i såfall bli pippi siden lotte er datteren til JingelsBabbett wrote:Hei, jeg har et spörsmål. Om du absolut vil ha en kull nå...hvorfor ikke parre Lotte? Stripedrottene blekner jo så mye og genetisk er vel hooded bedre å avle på!?

Mvh. Ann E.
Derfor jeg bruker lucy.. pippi er ikke noen bra avls rotte.. lotte og emilie er barna til jingels, junior og castro er for unge og prins kan jeg ikke bruke i avl...Babbett wrote:Det du skriver om henne på hjemmesida di sier meg at hun ikke er en bra avlsrotteTitti wrote:da må det i såfall bli pippi siden lotte er datteren til JingelsBabbett wrote:Hei, jeg har et spörsmål. Om du absolut vil ha en kull nå...hvorfor ikke parre Lotte? Stripedrottene blekner jo så mye og genetisk er vel hooded bedre å avle på!?
derfor har jeg tenkt å bruke jingels og lucy.. men det kan hende jeg og adyssa skal samarbeide på ett kull hvor hun har hua og jeg hannen...
er ikke bestemt enda..
Er ikke Lucy og pippi söstrer? Det betyr jo at Pippis mindre bra sider like bra kan komme fram hos Lucys bebiser!?Titti wrote:Derfor jeg bruker lucy.. pippi er ikke noen bra avls rotte.. lotte og emilie er barna til jingels, junior og castro er for unge og prins kan jeg ikke bruke i avl...Babbett wrote:Det du skriver om henne på hjemmesida di sier meg at hun ikke er en bra avlsrotteTitti wrote: da må det i såfall bli pippi siden lotte er datteren til Jingels
derfor har jeg tenkt å bruke jingels og lucy.. men det kan hende jeg og adyssa skal samarbeide på ett kull hvor hun har hua og jeg hannen...
er ikke bestemt enda..
Mvh. Ann E.