Hjelp til type-bestemmelse! :)

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Taz
Stjeler mat

Hjelp til type-bestemmelse! :)

Post by Taz »

hei hei.

Vi fikk endelig tak i 2 vakre hann-rotter i dag og gleder oss til å hente de til helgen. Får ikke buret før da ellers hadde jeg tatt de med hjem i dag. thiii-hiii. Siden de er kjøpt i dyrebutikk så vet vi ikke så mye (eller noe) om de egentlig, men skal grave og spørre litt når vi henter de på Lørdag. I mellomtiden kan dere kanskje hjelpe? Etter det lille vi har lært oss så er vi ganske sikre på at de er av typen Blue, men er de muligens Dumbo karer?

Image

Image

ps: Begge 2 er veldig nysgjerrige og tillitsfulle. Rundt 5 uker gamle. Jeg drar han forøvrig ikke i halen altså, jeg ville bare få med halen på bildet. :oops: De er forøvrig helt identiske for øyeblikket så vet ikke helt hvordan vi skal se forskjell på de. :rottehode:
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Ja, det er to nydelige blue dumbo gutter du har skaffet deg :)
De ser ut som berkshire, har de hvit mage?

Kjempe søte :bravo:

Taz
Stjeler mat

Post by Taz »

hmm...vi hadde ikke lest så nøye på dette med tegninger, kun farger og ører, så det la vi ikke merke til :oops:

Vi får kikke godt etter når vi henter på lørdag :D

Hu mor er helt tussete her nå av forventing *hihi* vi har vært å handla litt småstæsj og det er blitt sydd hengekøyer ikveld så vi begynner å bli klare til å bli en rottefamilie :rottehode:

-Taz-
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Søt ja :bravo: Blir sikkert kjempekos! :D

Taz
Stjeler mat

Post by Taz »

ingen andre som har noe å tillegge? ;)

-tinkerbelle-

:rottehode: :rottehode: :rottehode:

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Flyttet fra generelle spørsmål*

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

powder blue dumbo?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Timmi

Post by Timmi »

Så søte de er. :D

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Powder blue er litt skarpere en vanelig blue tror jeg.

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

lysere?, pudder er jo hvitt :hm:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

De jeg har set har vært skarpere enn vanelig blue...

Post Reply