Karma's Roald Dahl -kull
Re: Karma's Roald Dahl -kull
:party: I helgen ble kullet hele 2 år gamle! :cheeeers: Luna aka The Grand High Witch håper alle søsken har hatt en flott feiring :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Kan jeg kjøpe to jenter av deg?
Sendte deg en privat melding før jeg hadde sett dette. Vet ikke helt hvordan dette fungerer. Er det meninga at jeg reserverer rotter?
Har så lyst på rotter :lovey:
Sendte deg en privat melding før jeg hadde sett dette. Vet ikke helt hvordan dette fungerer. Er det meninga at jeg reserverer rotter?
Hahaa så ikke at dette var to år gammelt. BeklagerNanna wrote:Kan jeg kjøpe to jenter av deg?

I dag ble Luna("The Grand High Witch") avlivd
Hun ble plutselig syk for litt over en uke siden, vi har behandlet med ab og metacam. Hadde noen lyspunkter forrige uke, men lørdag kveld tok det en verre vending
Hun var fantastisk jente, hun er dypt savnet av både mamman og pappan sin <3
Hun ble plutselig syk for litt over en uke siden, vi har behandlet med ab og metacam. Hadde noen lyspunkter forrige uke, men lørdag kveld tok det en verre vending

Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3