da er de søte små allerede blitt 1 år, og det er fint hvis jeg kan få tilbakemeldinger fra dere som har rotter fra dette kullet. adferd, intro, vekt og helse
Askepot er en helt utrolig skjønn rotte. Hun er nøytral i flokken rent fysisk, men virker som hun har en høy rang og respekt fra de andre rottene. hun er aldri i bråk. Kanskje siden moren er alfaen i buret. Hun er mye sammen med sin skjønne mor. Hun er ikke den som er mest frampå, og kommer ikke løpende for å få kos. Men når jeg oppsøker henne, enten i hengekøyen eller tar henne ut av buret er hun rolig og snill, lukker øynene og nyter kosen. Hun er den vakreste rotten jeg har og en utrolig snill og god rotte.
hun har aldri vært syk og er i veldig god form. Vekten ligger på 350-360 utifra dagsformen. hun er en veldig rolig rotte som er yndig og mild. min elskede lille klump. Jeg har prøvd å parre henne 2 ganger, med 2 forskejllige rotter, men desverre uten hell. Så hun forblir barnløs. Håper jeg har henne i 10 år til!! <3 :lovey: :lovey: :rottehode: :rottehode: :cheerful: :cheer: :cheesy: