Fly: Ceecii F-kull

Oppfølging av rottekull, ein tråd per kull.
amafev
varamedlem

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

Navn: Ceecii's Pegasus

Vekt: ca 610

Helse: God. Har hatt LVI, men fikk ab og er nå frisk. Litt gjennomgående lyder, men ok. Fikk abcess etter kastrasjon, men denne er tømt og renset og skal følges opp av vet.

Adferd mot rotter: Snill mot broren sin, og de han nå bor med.

Brødrene har også nylig vært gjennom en intro med jentegjengen jeg har. Denne introen har gått veldig bra, og de sto i samme bur fra dag 1. Har tidligere hatt problemer i intro med andre gutter.

Adferd mot mennesker:
Snill og god, og flink med nye folk. Var blant annet med på Dyr for Alle i fjor. Han blir også med meg i dyrebutikken der jeg jobber og er snill og grei mot alle han møter.

Annet:
Har roet seg ned med alderen, og er ikke fremdles like aggressiv mot andre rotter(før likte han å sloss gjennom gitteret til jenteburet, nå sier han bare hei, eller ignorerer dem helt). Han også har blitt veldig rolig av seg, og setter pris på en god kos. Image

Sent fra min G8441 via Tapatalk

Grigorfqa
Pinky

fast indexer links

Post by Grigorfqa »

Image

Libertine Link up Indexing: How to Catch Your Pages Observed Rapidly

Debauched associate indexing is crucial for whatever web site look to meliorate visibility in explore railway locomotive results. When new contented or pages are added, it's substantive that explore engines wish Google come up and exponent them as soon as potential. The quicker a tie in is indexed, the faster it nates start up generating living thing dealings.

Why Barred Indexing Matters
Increased visibility: Indexed pages come out in lookup results, fashioning them approachable to users.

Free-enterprise advantage: Getting indexed quickly helps you outrank slower competitors.

Improved SEO: Dissolute indexing signals that your site is active and on a regular basis updated.

Strategies for Quicker Contact Indexing
Defer URLs Manually
Habit tools same Google Search Comfort to accede Modern URLs directly for indexing.

Create and Update Your Sitemap
A sitemap helps explore engines crawl your place efficiently. Livelihood it updated and put in it to seek engines.

Inner Linking
Connectedness to Modern pages from already indexed ones to serve seek engines observe them quicker.

Figure Backlinks
Acquiring links from early websites, peculiarly high-potency ones, boosts the chances of faster indexing.

Practice Mixer Media and Subject matter Communion Platforms
Sharing new golf links on platforms ilk Twitter, Reddit, or LinkedIn potty trip hunt engine bots.

Guarantee Your Site is Crawlable
Enjoyment right robots.txt settings and debar blocking crucial pages.

Knock Services
Manipulation ping tools to notify hunt engines of raw contentedness.

Tight
tie indexing isn't good well-nigh speed—it’s all but existence proactive.

fast indexing c++

speed index google pagespeed speed index tires nothing to link indexing fast indexing pandas fast indexing windows 9c1a860

Sro@

Post Reply