Ferplast brio special

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Ida
Stjeler søppel
Sted: Trondheim
Kontakt:

Ferplast brio special

Legg innav Ida » 22 des 2009, 01:06

Siden mitt nye, flotte bur endelig kom i hus, er det på tide at det gamle selges. Det er desinfisert, og er klar til å glede nye rotter og mennesker.
Det er 54,5cm langt x 64,5 cm bredt x 162 høyt. Ganske stort og romslig bur med andre ord.
Det har to store luker i front. De åpnes oppover, ikke nedover som normalt. Også har det to små luker i sidene, de er veldig fine å ha når man skal innrede buret.
Bilde
(Buret er brunt og lys beige, ikke grønt som på bildet ;))

Det var vært i bruk siden februar i år, og bærer ikke så tydelig preg av det. Taket har en bulk, og metallet nederst har også fått seg en kakk. Dette er kun skjønnhetsfeiler.Alle sprinlene er hele. Skuffa derimot.. Noen av rottene synes tydeligvis at maten har smakt dårlig, så den har fått gjennomgå :roll: Den fungerer som normalt, og man merker ikke noe spesielt til det om man ikke bruker strø. Skuffa er egentlig ikke høy nok til å bruke strø i uansett, så her er aviser tingen.

Jeg vil ha 1900,- for det. Nytt i dyrebutikk her i landet ligger det vel på 4-4500,- tror jeg. Kan frakte i Trondheim og omegn.
Interessert? Svar på tråden eller send meg en PM da vel ;)

Brukeravatar
Ida
Stjeler søppel
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Ferplast brio special

Legg innav Ida » 19 jan 2010, 15:33

Senker prisen til 1600,- ;)

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»