Pyton omplasseres

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Sjobeng
Stjeler søppel
Sted: Jæren
Kontakt:

Pyton omplasseres

Legg innav Sjobeng » 10 okt 2004, 02:41

Legger inn denne annonsen for ei veninne, da hun ikke har internett selv, samt at jeg så og si har overtatt ham...

Pyton er en black hooded mismarked (sort flekk på magen) som ble kjøpt i dyrebutikk, for noen uker siden, alt for ung. tipper han var maks 4 uker (heller ca 3) da han kom hjem. han var den minste i kullet, men ble valgt på bakgrunn av at da hun var i butikken klistra han seg fast øverst i buret og stirret på henne (helt til hun ikke klarte å motstå lengre). problemet var at "hann" skulle vært en "hunn", noe han viste seg å ikke være, og det var jo "pyton". derav navnet. siden min veninne bare har jenter vil hun ikke skaffe seg en ny hann til selskap til ham (pga nytt bur, masse penger osv). Pyton ønsker seg derfor et nytt hjem, med selskap av en eller flere andre hanner og mye kjærlighet.

Bilde

Ta kontakt for mer informasjon (ikke at det finnes så veldig mye mer) eller hvis du er intressert. du kan sende meg en pm, en mail på sjobeng@hotmail.com eller ringe/sende melding til 47 65 48 22.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»