Omplasseringsrotter fra Rotteslottet

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Sted: Halden

Re: Omplasseringsrotter fra Rotteslottet

Legg innav Siv M » 14 jul 2013, 19:01

:bounce: så flott

Brukeravatar
monlan
Betarotte

Legg innav monlan » 14 jul 2013, 20:04

Så bra alt du gjør for rottene. Bamseklem.
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 19 jul 2013, 23:36

Nå har jeg lagt ut info om rottene vi har til omplasserings!! Har også lagt til en fjeromplasseringsside og en hjelp oss-side, ta gjerne en titt! :) Mer info om rottene kommer selvfølgelig når vi blir bedre kjent, men foreløpig er de nydelige rotter som det ikke er noe som helst problem å håndtere:)

http://rotteslottet.blogspot.no/p/rotte ... ering.html
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 27 jul 2013, 19:19

Monte og sisten har vært "reservert" en god stund nå, og skulle bli hentet i morgen, men desverre blir det ikke slik. Det er veldig trist for meg, men må vel regne med at slike ting kan skje.. Håper bare de får et godt, permanent og nytt hjem snart!

Monte og Sisten er da fortsatt "ledige", håper noen kan vurdere disse søte hannene - en som er nysgjerrig, kontaktsøkende, tidvis kosete og god og en som er litt mer redd og skvetten, men fortsatt søt og fin.

Monte har det litt så som så her, når han er ute bruker han veldig mye tid på å gå rundt og blåse seg opp og lukte og pisse på uteplassen. Så han ville jeg ikke prøvd å introdusere for noen med det første. Men han står i burdøra nesten hele tiden, og tar tak i hånda vår for å lukte på den, og hvis Vi ikke lukter for mye av andre rotter så kan han kose med oss. Han er også glad i å jage ting - som kattefjærleker og slikt. Han er utrolig ivirg på å komme ut av buret, nesten som ei jente når det kommer til akkurat det - alle andre hannene mine må nesten løftes ut, men han presser seg ut så fort han har mulighet:)

Sisten er nesten ikke håndtert i sitt forrige hjem, desverre. Og han piper, skriker og klager. Han er litt skvetten og kan bite til blods hvis han ikke ser "hånden komme", men i den siste måneden har vi sagt i fra og fått med oss at han ser hånden før vi tar på han, og da har ingen blitt bitt! Han er også en mester på å gjemme seg når de har utetid, og piler rundt og vanskelig å få tak i.. Men han har blitt mer modig, i starten da han var her så løp han og gjemte seg inni buret sitt så fort han hørte en liten lyd, og løp unna hånden inni buret, nå gjør han ikke det og kan faktisk løftes opp uten at man må jage han inni buret. Kan også kose på han inni buret, men usikker på hvor mye han liker det - han tar i mot, men er litt anspent.

Har en komplett "startpakke" som var tenkt til disse to som kan kjøpes for 1400,- den inneholder:
Bur, 10 liter burstrø, 4 kg mat, matskål, reisebur, 2 små drikkeflasker, 2 mellomstore hjørnetoaletter, 4 hengekøyer, et trådhus, to stråkurver, strips og clips til å fese ting i buret med, jennyhylle med stige, trehylle som er i buret med stige, 1-2 småstiger og litt andre småleker, littegranne godbiter og andre ting jeg finner det for godt å legge ved.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 15 aug 2013, 20:28

Linea lånes ut i dag, har fire gutter hjemme - Tordenskjold, Vetle, Monte og Sisten. Og så har jeg to jenter som er reservert, men ene må opereres på mandag, siden hun kom hit med en kul- Klara og Marie(Klara som skal under kniven). Og så har jeg fem rotter i fosterhjem - tre nydelige gutter og to litt sky og skvetne jenter.
rotteslottet.blogspot.no

Brukeravatar
Eirorinon
Tisser i køyene

Legg innav Eirorinon » 17 sep 2013, 03:35

Omplasserer du bare til folk som bor i nærheten? Jeg bor i Trondheim :p

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 17 sep 2013, 14:42

Har omplassert til Stavanger og Tønsberg. Så rottene kan jo sendes om man har noen som er villig til å ta de med på tog eller i bil:)
rotteslottet.blogspot.no

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»