BRUNROTTER TIL TV-OPPTAK - Kjøpes/lånes snarest OSLO OMEGN

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

asm
Pinky

BRUNROTTER TIL TV-OPPTAK - Kjøpes/lånes snarest OSLO OMEGN

Legg innav asm » 09 aug 2013, 11:45

Hei! :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Vi skal gjøre et tv-opptak hvor vi trenger 2-4 brune rotter, de må se ut som ville rotter.
Vi låner gjerne rett fra oppdretter/privatperson. Ta kontakt snarest dersom du har rotter å låne meg. Vi kan hente og levere.

Hilsen Anne

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Kjønn: Kvinne
Sted: Drammen

Re: BRUNROTTER TIL TV-OPPTAK - Kjøpes/lånes snarest OSLO OME

Legg innav Milla » 09 aug 2013, 11:54

Hei,
Hva slags tv-opptak er dette ? Hva handler det om?

Som rotteeier, så stiller jeg meg veldig skeptisk til å låne ut rotter til en helt fremmed person, der jeg har null kontroll over hvordan rotta mi behandles. Så tror de som låner ut kommer til å forvente å bli med :smile2:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

asm
Pinky

Legg innav asm » 09 aug 2013, 12:08

Hei!

Det er ikke snakk om å behandle rotta dårlig på noe som helst vis. Opptaket er en del av en ny tv-serie som kommer allerede til høsten. Vi har nemlig brukt en fast rotteoppdretter til nå, men hun har ingen brune rotter. Så vi ønsker helst å kjøpe rottene så kan hun få de av oss etter opptaket :)

Men jeg skjønner at dersom det er dine kjæreste kjæledyr så er det kanskje ikke så aktuelt å selge de. Men dersom du driver med oppdrett så kjøper vi de gjerne :)

Hilsen Anne

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 09 aug 2013, 12:50

Da tenker jeg det er snakk om litt store brun rotter?
For om du har tenkt å kjøpe fra oppdretter er de jo 5 uker og da er dem ikke så store, men ganske små.

Jeg tror nok det beste er bare og låne ved at eier er med :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Sted: Drammen

Legg innav Milla » 09 aug 2013, 13:06

Mente ikke å få det til å virke som dere kommer til å behandle rottene dårlig i det hele tatt :cheerful:

Men for de fleste rotteiere så er nettopp disse rottene våre kjæreste kjæledyr, og noe som jeg personlig ikke hadde lånt ut om jeg selv ikke hadde noe kontroll over hvordan rotta håndteres.

Tonje har et poeng. Rotte unger er ganske småe, så om dere skal ha litt større rotter, så er det nok best å låne fra noen :glise:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

asm
Pinky

Legg innav asm » 09 aug 2013, 13:56

Ja det er nok sant. Jeg trenger rotter som er "vanlig størrelse" hehe, altså fullvoksne rotter og ikke små.

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 09 aug 2013, 15:49

Ja da er det ingen vits å kjøpe fra oppdretter for de er små og unge, men da er det beste å låne fra en som har brunrotte og at eier er med :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 20 aug 2013, 00:02

På hvilken måte skal rottene brukes under opptakene, hva blir "arbeidsoppgavene"? :cheerful: Enig med de over. Jeg har en diger hann (800g)med villrottefarger, og en ganske stor med farger som for et utrenet øye nok vil oppfattes som fargene hos deres ville slektninger ;) Men hvis de skal være med på noe slikt ville jeg ha vært til stede :hmmm:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 20 aug 2013, 18:50

Jeg har sagt de kan låne Martine, men hun er en liten jente(300gram), og jeg har sagt at jeg vil vite hvor/hvordan hun skal bo mens hun lånes og ha telefonnummer og epost til de som skal passe henne, samt få garantert at hun ikke settes sammen med hannrotter under noen omstendigheter.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»