Søker fosterhjem i Oslo-området!

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Søker fosterhjem i Oslo-området!

Legg innav Sandratravolta » 10 aug 2013, 14:42

Jeg driver med omplassering og trenger noen i Oslo-området som kan ta i mot to(eventuelt tre) hannrotter for meg og være fosterhjem for de til de finner nye, permantente hjem. Det er både fullt opp med hanner (har seks bur med gutter nå) og med hunner(i to bur), så er i grunn ikke plass til de her, før jeg finner hjem til noen av de jeg har.

Guttene er fra et godt hjem, så det er ingen kjente adferdsproblemer. Eieren er syk og må på antibiotikakur hver gang hun får kloremerker så det er meget lite gunstig å ha rotter akkurat nå, hun har prøvd lenge men legen har sagt at nok er nok. De trenger mer utetid og håndtering enn hva hun kan tilby.

Fôr, bur og utstyr kan jeg stå for mens de er hos deg/dere. Om de trenger veterinærbesøk er det også mitt ansvar, men vil tro de er friske da de allerede har vært på og er ferdig med både antibiotika- og lusekur.

Håper noen kan hjelpe meg! Ta gjerne kontakt på mail: sandra.isaksen@gmail.com eller på PM.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»