Grå Husky Hunrotte Omplasseres

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Rubisco
Markeringsbehov

Grå Husky Hunrotte Omplasseres

Legg innav Rubisco » 24 nov 2013, 03:25

Sif (kalt Girly) er en 4-5mnd gammel, grå Husky farget hunrotte med røde øyne som jeg vil omplassere.

Hun ble kjøpt 13. September i år, på TAM Dikeveien i Fredrikstad. Så vidt jeg vet har hun stått alene i en stund i butikken, men ble introdusert til mine 2 kastrerte hannrotte uten store problemer.

Hun er litt kresen når det gjelder "menneskemat", sluker ikke i seg hva som helst, men tar forsiktig mat fra hendene. Har ikke problem med å spise rottefór (hun har hatt RM1, RM3 og Vitakraft rottefór).

Har aldri bitt eller vist noen form for agressjon til mennesker. Er ingen koserotte enda- for mye energi! Hun har vært med meg på flere turer til byen, ligger i hetta mi eller så sitter hun på skulderen min med sele på seg.

Girly kan plukkes opp og holdes, men blir fort nervøs og vil helst settes ned eller klatre på skulderen.

Omplasseres fordi jeg ønsker ikke å fortsette med hunnrotte, men vil fortsette med hannrotte som jeg har gjort tidligere. Hun går fint med mine 2 kastrater men jeg føler at de trenger burkompiser som ikke har like mye energi som henne- og at hun fortjener å være sammens med andre rotter som ikke er like late som mine er.

Jeg bor i Sarpsborg men kan være behjelpelig med å frakte henne til Fredrikstad eller Halden.

BILDER:
Første dag
Bilde

Bilde

Ut på tur til byen på hånd!
Bilde

Bilde

Tatt i dag (24. November)

Bilde

Bilde

Bilde

Spørsmål? Ta kontakt via PM :)