Vurderer nytt hjem til Bugatti

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Crazyratlady
Stjeler søppel
Kjønn: Kvinne

Vurderer nytt hjem til Bugatti

Legg innav Crazyratlady » 07 sep 2014, 15:51

Hei!
Jeg har 3 rottegutter og de 2 eldste er fra Imazoo og nærmer seg nå 2 år, og jeg merker dessverre veldig godt at de begynner å bli gamle nå. Både på at de er stive til beins og at de er lite aktive i forhold til før, så de har nok ikke mange månedene igjen dessverre. Den tredje gutten min derimot fylte 1 år i mai dette året, og han er fortsatt ung og sprek. Jeg har tenkt en del i det siste at siden det ser ut som det tar tid å finne nye og gode hjem til rotter så ønsker jeg å prøve allerede nå, for jeg ønsker ikke at han skal ende opp med å stå månedsvis alene, da jeg ikke kommer til å få meg noen nye rotter igjen. Derfor ser jeg etter noen med gutterotter fra før så han kan få seg en ny flokk. Håper det finnes noen litt aktive i hans (kanskje) nye flokk siden det ser ut som det blir litt kjedelig for han sammen med gamlingene her. Bugatti er en veldig snill og tam rotte som ikke har vist noen tegn på dominans her. Han biter ikke og godtar å bli løftet på og holdt. Han er litt forsiktig frampå i nye situasjoner og kan være litt småskvetten da, men når han først blir "varm i trøya" er han en tøffing. Han liker å "jage" fingre og å stelle negler. Bugatti kommer fra oppdretter (Navistars). Han er black self dumbo rex og frisk og fin, aldri vært syk. Hvis han er stresset/redd kan han få litt neselyder, men han nyser ikke eller noe. Han har spist RM1 hele tiden her hos meg.
Bugatti kommer til å få med seg litt utstyr til eventuelt nytt hjem som f.eks. matskål, flaske, savic sircus hus, ferplast rør, sele, mm.
Han kan også få med seg er nokså stort hamsterbur som han kan bo i under itroduksjon. Dette er et bur jeg har har brukt kun i slike situasjoner og det er for lite til at han kan bo der permanent så det skal han selvfølgelig ikke gjøre. Håper på å finne et godt og permanent hjem til han. Jeg holder til i nærheten av Haugesund så jeg kan møte eventuell ny eier der, eller vi kan prøve å skaffe frakt gjennom Nimber eller om andre "rottefolk" skal på tur. Hvis du har husrom og hjerterom til Bugatti så ta kontakt :)
Bilde

Crazyratlady
Stjeler søppel
Kjønn: Kvinne

Re: Vurderer nytt hjem til Bugatti

Legg innav Crazyratlady » 09 sep 2014, 21:00

Ser ut til at det ordner seg, tråden stenges.

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»