2 snille hunnrotter trenger et nytt hjem.

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

AaseJ
Pinky

2 snille hunnrotter trenger et nytt hjem.

Legg innav AaseJ » 06 aug 2016, 21:33

Mine to hunnrotter trenger et nytt hjem, fordi jeg skal studere og ikke har mulighet til å ta dem med i hybelen jeg skal bo i. De er begge vennlige og nysgjerrige, og elsker å løpe rundt. Kanel er agouti-farget og er nesten ti måneder. Hun er svært sosial og har ingenting imot å bli bært rundt på, klappet og kost med. Sukker er hvit og mørkebrun med hettetegninger og er litt over sju måneder. Hun er noe mer reservert, men kommer gjerne bort og hilser. Begge hetterottene er vandt med å løpe fritt rundt i rommet når jeg er der, og jeg har ikke hatt noen problemer med at de skader møblement etc. Rottene har aldri vært plaget av sykdom eller parasitter, og er ellers friske og raske.

Rottene ønsker jeg å omplassere til seriøse dyreelskere. Rottene gis bort, og dersom noen ønsker å få med bur og utstyr i tillegg er dette mulig, men burene og tilbehøret ønsker jeg å selge. Prisen for utstyret avhenger av hvor mye av det du ønsker å kjøpe.

Utstyret består av et stort bur (80x50x80), et middels bur (57x21x30), et reisebur i str small, diverse tilbehør som blant annet fôrskåler, sovekule og såpe til burene. I tillegg sender jeg med restene av underlagpellets og fôr som hører til rottene. Utstyret er brukt, men er i god stand.
Dersom du ønsker å se bilder eller har andre spørsmål, ta kontakt med meg på 48038161!
Håper å høre fra noen som kunne tenke seg to hyggelige rotter som sine nye venner ☺️

Brukeravatar
Mar
Gnager på ledninger
Sted: Alta, Finnmark
Kontakt:

Re: 2 snille hunnrotter trenger et nytt hjem.

Legg innav Mar » 10 aug 2016, 16:54

Hvor holder du til?

AaseJ
Pinky

Re: 2 snille hunnrotter trenger et nytt hjem.

Legg innav AaseJ » 11 aug 2016, 17:13

Rottene er nå solgt;)

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»