To jenterotter gies bort, matmor allergisk-bergen

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

stihoy
Pinky

To jenterotter gies bort, matmor allergisk-bergen

Legg innav stihoy » 17 okt 2016, 17:09

Jeg må dessverre gi bort mine to jenterotter på grunn av allergi. Jeg har hatt de i 3 måneder og de er ca 4 måneder gamle. Rottene skal være ute av buret hver dag og trenger sosialisering, noe som har vert ett problem for meg med allergi. En trenger ikke hansker for å bære dem, men jeg må bruke det for å unngå eksem som en ser på bilde.

Disse to har aldri bitt noen og er veldig snille. De er veldig nysgjerrig å liker å gå rundt å utforske. De liker å ligge inni store lommer som ofte er på hettegensere.

Jeg gir ikke bort buret som de bor i, men ellers gir jeg bort alt av utstyr. Hus, trapp, hengekøye, klatrestativ, matskål, drikkeflaske, mat, snacks osv...

Send meg ein epost om bilder og info: stine.hoyland@hotmail.com

Holder til på sotra utenfor Bergen

stihoy
Pinky

Re: To jenterotter gies bort, matmor allergisk-bergen

Legg innav stihoy » 17 okt 2016, 17:13

stihoy skrev:Jeg må dessverre gi bort mine to jenterotter på grunn av allergi. Jeg har hatt de i 3 måneder og de er ca 4 måneder gamle. Rottene skal være ute av buret hver dag og trenger sosialisering, noe som har vert ett problem for meg med allergi.

Disse to har aldri bitt noen og er veldig snille. De er veldig nysgjerrig å liker å gå rundt å utforske. De liker å ligge inni store lommer som ofte er på hettegensere.

Jeg gir ikke bort buret som de bor i, men ellers gir jeg bort alt av utstyr. Hus, trapp, hengekøye, klatrestativ, matskål, drikkeflaske, mat, snacks osv...

Send meg ein epost om bilder og info: stine.hoyland@hotmail.com

Holder til på sotra utenfor Bergen

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»