Hei!
Vi har 2 jenterotter som trenger pass to uker i sommer. Det gjelder fra søndag 9.juli til søndag 23.juli. Vi bor i Rælingen. Noen som har lyst og mulighet? Vi kan evt bli enige om en pris...
Det er altså 2 rotter som til sommeren blir ca ett år. Den ene er leken og aktiv og veldig sosial. Den andre er albino og har nedsatt syn, men greier seg utrolig godt likevel. De er veldig gode venner, og koser mye sammen. Begge er vant til å være mye ute av buret.
Mvh Silja
rottepass i sommer
Moderator: Moderatorer
Re: RE: rottepass i sommer
siljalyn skrev:Hei!
Vi har 2 jenterotter som trenger pass to uker i sommer. Det gjelder fra søndag 9.juli til søndag 23.juli. Vi bor i Rælingen. Noen som har lyst og mulighet? Vi kan evt bli enige om en pris...
Det er altså 2 rotter som til sommeren blir ca ett år. Den ene er leken og aktiv og veldig sosial. Den andre er albino og har nedsatt syn, men greier seg utrolig godt likevel. De er veldig gode venner, og koser mye sammen. Begge er vant til å være mye ute av buret.
Mvh Silja
Lykke til!

Jeg passer dessverre noen andre i denne perioden.
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/
-
- Pinky
Re: rottepass i sommer
Har du fått til noe pass enda? Jeg kan mulig hjelpe deg:-)
Re: rottepass i sommer
Jeg har nå funnet feriepass til rottene. Men takk for tilbudet! Og beklager sent svar...
Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»