rottepass i sommer

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

siljalyn
Pinky

rottepass i sommer

Legg innav siljalyn » 16 mar 2017, 20:59

Hei!
Vi har 2 jenterotter som trenger pass to uker i sommer. Det gjelder fra søndag 9.juli til søndag 23.juli. Vi bor i Rælingen. Noen som har lyst og mulighet? Vi kan evt bli enige om en pris...
Det er altså 2 rotter som til sommeren blir ca ett år. Den ene er leken og aktiv og veldig sosial. Den andre er albino og har nedsatt syn, men greier seg utrolig godt likevel. De er veldig gode venner, og koser mye sammen. Begge er vant til å være mye ute av buret.
Mvh Silja

Brukeravatar
Vimsy
Nestleder
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Re: RE: rottepass i sommer

Legg innav Vimsy » 17 mar 2017, 13:13

siljalyn skrev:Hei!
Vi har 2 jenterotter som trenger pass to uker i sommer. Det gjelder fra søndag 9.juli til søndag 23.juli. Vi bor i Rælingen. Noen som har lyst og mulighet? Vi kan evt bli enige om en pris...
Det er altså 2 rotter som til sommeren blir ca ett år. Den ene er leken og aktiv og veldig sosial. Den andre er albino og har nedsatt syn, men greier seg utrolig godt likevel. De er veldig gode venner, og koser mye sammen. Begge er vant til å være mye ute av buret.
Mvh Silja

Lykke til!
Jeg passer dessverre noen andre i denne perioden.
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

elinholmkaiser
Pinky

Re: rottepass i sommer

Legg innav elinholmkaiser » 16 mai 2017, 11:23

Har du fått til noe pass enda? Jeg kan mulig hjelpe deg:-)

siljalyn
Pinky

Re: rottepass i sommer

Legg innav siljalyn » 13 jun 2017, 10:53

Jeg har nå funnet feriepass til rottene. Men takk for tilbudet! Og beklager sent svar...

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»