Må omplassere jentene mine pga. flytting

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Elsipelsi
Pinky

Må omplassere jentene mine pga. flytting

Legg innav Elsipelsi » 26 apr 2017, 19:24

Fins det noen her som har plass til 3 små rottejenter med fantastisk personlighet?

Anne (hetterotte) er 1 år og den smarteste i gjengen. Lærer utrolig fort og vet hva hun har lov til og ikke;) Marie og Celine er litt yngre. Celine (albino) er glad i kos. Hun elsker å "gjemme" seg inni hånda mi for å få kos. Marie (lysebrun toppøret) er den mest aktive og nysgjerrige. Både Marie og Celine liker å holde seg i nærheten og kan godt krype rundt på meg en times tid mens jeg ligger på sofaen og ser tv :) Celine og Anne kommer om jeg roper/sier "kom her" med en streng stemme. Altså hvis de gjemmer seg en plass de ikke har lov og jeg oppdager de. så kommer de ut med en gang. Marie ville heller gjemt seg enda mer under senga/kjøleskapet men er hun sammen med de andre to så følger hun etter.

Har blitt utrolig glad i de tre jentene mine og hadde ikke gitt de fra meg om jeg ikke måtte. Situasjonen er at jeg har blitt uplanlagt gravid og derfor skal flytte sammen med kjæresten min. Dessverre er sønnen hans allergisk så rottene kan ikke bli med.. Datteren min er veldig lei seg for dette så om det fins noen i Rogaland som vil ta over vil vi gjerne komme på besøk og/eller passe de i ferier om det trengs <3

Brukeravatar
Elsipelsi
Pinky

Re: Må omplassere jentene mine pga. flytting

Legg innav Elsipelsi » 26 apr 2017, 19:45

Toretorell
Pinky

Legg innav Toretorell » 28 apr 2017, 13:30

Hvor holde du til?
Er på jakkt etter to rotter til 9 år gammel jente.
Holder til i haugesund.

Brukeravatar
Elsipelsi
Pinky

Legg innav Elsipelsi » 10 mai 2017, 18:25

Har valgt nytt hjem til de nå. heldigvis noen som bor i nærheten og ville la oss besøke de av og til :)

Husk at det ikke er lov å gi ansvar for dyr til barn under 16 år :)

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»