Diverse bur og utstyr selges.

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Titovn
Markeringsbehov
Kjønn: Kvinne
Sted: Vestfold
Kontakt:

Diverse bur og utstyr selges.

Legg innav Titovn » 16 mai 2017, 13:23

Da jeg ikke har hatt rotter på en god stund, ser jeg meg nødt til å selge det jeg sitter igjen med av utstyr pga flytting. Har tatt vare på det i håp om at jeg i nærmest fremtid kan anskaffe meg barter igjen, men må nok bare innse at det ikke blir om før om enda noen år :( Så jeg håper det er noen som har mer bruk for dette enn meg. Tenkte jeg får gi forumet en sjanse også! Alt selges veldig billig og må hentes fortløpende i Høyjord i Andebu (nå Sandefjord kommune i Vestfold). Jeg vil helst unngå å sende i posten ettersom jeg har så fryktelig mye selv å tenke på, men ta kontakt hvis du er interessert uansett så mulig vi finner en løsning på det :) Burene er blitt brukt i forbindelse med babyer, feriepass, reisebur o.l.

Send meg aller helst mail til pia_amu@hotmail.com - jeg kan ikke love at jeg sjekker innboksen her inne så ofte, men skal prøve.

Bur - alle målene er satt opp etter Lengde x Bredde/Dybde x Høyde i cm:
- 27 x 15 x 25,5 cm - 100 kr (har et hull i hjørnet (v/teipen) som bør fikses før taes i bruk, men ellers i fin stand og brukbart)
Bilde

- 23 x 12,5 x 16,5 cm - 100 kr (litt rust på toppen i håndtaket men ellers fint)
Bilde

- Det står Ricco Tower på det men ser ut som tr en litt mindre, målte det selv til 19 x 13 x 24 cm - 150 kr (har 2 stk av dette)
Bilde

- 24 x 14,5 x 70 cm - 150 kr
Bilde

- 19 x 13,5 x 11,5 cm - 50 kr (ødelagt i kantene, men har bitene så kan fikses opp, funker ellers)
Bilde

- Usikker på målene på disse burene, men disse er blitt brukt som frakte bur etc, så de er ikke så veldig store.
- Gult = 25 kr, Lilla = 50 kr, Hvit = 40 kr Ferplast Aladino (tror jeg, veldig liten) = 20 kr
Bilde

Har også litt diverse utstyr. Mye av dette er egnet til hamster, men har selv brukt til mine rotter når vi var babyer :) Så jeg håper det er greit jeg legger det med, hvis ikke må admin bare kontakte meg så skal jeg fjerne det.
Må gjøre det oppmerksom at løpehjulet IKKE selges til rotter! Har bare tatt et fellesbildet for enkelhetens skyld da det ligger annonser ute andre steder.

Jeg har også en stor hjørnedo for 20 kr! Godt brukt mtp. på slitasjemerker, men ikke ødelagt :) Har bare ikke bildet.

- Salonhuset til venstre er SOLGT. Hvitt/rosa hus = 15 kr, rosa plastskål = 10 kr, blå hjørnedo = 10 kr, hjørnehus av tre = 15 kr, sko"hus" i plast = 10 kr - alt dette egner seg til babyer og ikke voksne rotter.
Bilde

- Rør m/hyller og andre rør (vet ikke om det er mulig å koble disse opp sammen). I utgangspunktet hamsterutstyr, men også blitt brukt til babyrotter. Alt kan selges samlet for 100 kr.
Bilde
Bilde

- Muligens disse hyllen som fungerer til Ricco Tower buret/burene, jeg husker ikke helt. Kjøper man et bur får man med 2 av hyllene på kjøpet hvis de passer (sjekker det opp ved evt interesse), hvis ikke selges de hver for seg 10 kr pr stk.
Bilde

- Diverse skåler, det meste i kermaikk. Den rød og gule er av plast, den SVARTE skålen er SOLGT. Variert i prisene, ta kontakt så blir vi enig :)
Bilde

- Diverse drikkeflasker. De hvite/grønne er komplett med tut og feste. De mellomstore og den største mangler feste. 20 kr for den største, 15 kr for de mellomste og 10 kr for de minste, pr stk.
Bilde

- Den hvite/grønne er SOLGT, kun den lilla igjen = 10 kr.
Bilde

- Nettingballer, supert for at de må jobbe litt med snacksen :) Stor = 15 kr, de små = 10 kr pr stk.
Bilde

- Jeg har også dette resieburet, men vet ikke om det er av interesse her, men slenger den med allikevel. Ukjent merke, har en skade som kan enkelt fikses opp i, ellers brukbar. 50 kr.
Bilde
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»