Ønsker å overta jenterotte- noen som trenger å omplasseres?

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

EvaElisabeth
Pinky

Ønsker å overta jenterotte- noen som trenger å omplasseres?

Legg innav EvaElisabeth » 25 jul 2017, 00:52

Er på utkikk etter å overta en hunrotte! :) Jeg har en jente på snart 2 år som heter Venus, som er veldig kosete og søt. Tenker at det er best med en hunrotte, ettersom hun også er jente!
Lurer derfor på om det er noen i Oslo eller Akershus som skal omplassere?
Enten gis bort eller til en rimelig pris :love:
Har stort fint bur og alt som trengs!

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Re: Ønsker å overta jenterotte- noen som trenger å omplasseres?

Legg innav Vimsy » 27 jul 2017, 10:37

Har du sjekket finn og rotteannonser på facebook? Kommer stadig noen for tiden. Lykke til

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Tattouine
Pinky

Re: Ønsker å overta jenterotte- noen som trenger å omplasseres?

Legg innav Tattouine » 27 jul 2017, 15:58

Hei! Jeg har to jenterotter som trenger omplassering!
Nå har jeg kommet meg inn i en ganske vanskelig situasjon. Jeg skal begynne å studere til høsten og leiligheten jeg hadde funnet som hadde dyr tilltatt ble plutselig ikke en mulighet lenger. Jeg måtte da søke på studentbolig og takket ja til en bolig der. Jeg skal allerede flytte inn 1.August så det haster litt med å omplassere rottene mine. De er to søte jenter på ca. 11 mnder og er tamme. De er husky's en grå og en svart husky.De har aldri vært syke og er friske og energetiske! Den svarte huskien er veldig kosete og den grå liker å løpe rundt og greier aldri å være stille :)
Jeg holder meg til i Telemark/Skien/Porsgrunns område så om du er interessert til å gi de et nytt hjem så er jeg veldig takknemlig. Det er ikke så veldig langt unna oslo og de følger med bur og litt utstyr om du ønsker. Jeg kan desverre ikke kjøre opp for jeg ikke har bil og om det ikke er mulighet for permanent opphold for de to søtnosene så er en midtertidlig hjem greit for meg for at jeg har nå søkt for spesiell dyrehold tillatelse hos studentboligen men jeg har ikke fått svar ennå...

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»