Noen som er intrs. i to herlige gutter?

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
BabyLizz
Stjeler søppel
Sted: Møre & Romsdal
Kontakt:

Noen som er intrs. i to herlige gutter?

Legg innav BabyLizz » 26 mai 2009, 17:52

Jeg må mest sannsynlig gi bort mine herlige rottegutter - noe som er utrolig trist.. Håper noen kan gi dem et godt og varig hjem, det fortjener de virkelig.

Balder:
Type: Agouti American Berkshire
Ører: Toppøret
Pels: Glattpelset
Balder virker veldig tillitsfull og snill! Han vasker hendene og munnen min så mye han bare orker, og når han blir lei av det så legger han seg i genseren min eller på skulderen. Fryktelig kosete, og ikke mye redd! Han har til og med hils på kattungene uten at han brydde seg så veeeeeeldig. Han er også en svært så nyttig liten tass, for han elsker nemlig å stelle neglene mine! Den ene ble litt veldig kort, men med litt øvelse kommer han nok til å bli ekspert på fransk manikyr =P

Felix:
Felix er veldig sky og litt nervøs, men absolutt snill og kosete. Han vil heller ligge å sove under noen gode, varme klær enn å utforske! Når han får sitte på noe mykt og behagelig, gjerne opp i høyden, er han snar med å gnisse tenner! Han er en rotte med god humor - klør du ham på magen så ler han så søtt! Nydelig liten gutt! Kan være noe problematisk å introdusere til rotteunger, det gikk ikke så bra når jeg introduserte ham til en rotteunge for ikke så lenge siden.

Gir dem bort samlet aller helst. Har to bur som er slått sammen til ett, som dere kan få med. Stor vannflaske kommer med, det gjør ogå noen skåler og hengekøyene/utstyret som er i buret fra før.

Jeg holder til i Ålesund, så er jo en fordel om du bor i nærheten slik at det ikke blir langt for deg å hente.. Håper inderlig noen kan tenke seg disse to herlige guttene mine!

Brukeravatar
Stine
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav Stine » 26 mai 2009, 18:02

Kanskje du skal skrive hvor gamle de er :P?
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com

Brukeravatar
BabyLizz
Stjeler søppel
Sted: Møre & Romsdal
Kontakt:

Legg innav BabyLizz » 26 mai 2009, 18:51

Woups!
Felix er født 12.September.2008 og Balder er født 24.November.2008 =)

Brukeravatar
kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: vestfold
Kontakt:

Legg innav kikky » 27 mai 2009, 20:23

*Tråden er blitt redigert*
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»