Ser etter en litt eldre rotte.

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Ser etter en litt eldre rotte.

Legg innav tweek » 27 mai 2009, 01:28

Jeg har hatt rotter i mange år nå, men nå er det baby på vei så jeg tror ikke jeg får tid til rotter så mye lenger. Men jeg har en eldre herre igjen her som bodde sammen med en annen som døde for et par uker siden.
Vil ikke at han skal være alene. Han er ikke 2 år engang så det kan fort bli over 1 år han må bo alene... :( Vil ikke kjøpe en ny ung-rotte heller. Så om du har en (eller 2) hann-rotter på ca 2 år som du ikke kan ha lenger så hadde både jeg og Ronny (rotta altså...) blitt kjempe glade! Ronny savner vennen sin og er veldig sosial av seg så er så trist og se han sitte alene... I værste fall kan jeg gi han bort til noen som har tid til han, men ser helst at han kan få seg en venn her...
Jeg bor i telemark. Kan kjøre til Oslo eller Kr.Sand eller innen telemark eller aust-agder for å hente.

Brukeravatar
BabyLizz
Stjeler søppel
Sted: Møre & Romsdal
Kontakt:

Legg innav BabyLizz » 27 mai 2009, 15:06

Jeg har to gutter som er født i oktober og november 2008, om du er inntrissert :) Vi bor i Ålesund.

Miss Sofie

Legg innav Miss Sofie » 27 mai 2009, 16:06

Jeg ved at der i DK er flere avlere der har tilbudt deres hjælp.
De "udstationerer" en rotteunge.
Og når den gamle rotte så engang er væk, så tar avlere gerne rotten fra dem tilbage.

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Legg innav tweek » 28 mai 2009, 02:24

Ålesund er langt vekk da... :cry:
Så med mindre du kan sende de på en eller annen måte så blir det litt for langt å kjøre... Bor i Kragerø.

(Hvorfor må alle bo så langt vekk?!?! :shock: )

Brukeravatar
K Salas
Gnager på ledninger
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav K Salas » 28 mai 2009, 15:49

Stine på Kjelleren dyrepass og omplassering i Asker har fire voksne hannrotter til omplassering. http://kjellerendyrepass.piczo.com/?cr=7
Jeg var der i forrige uke, og de så fine ut alle fire.
Hun omplasserer sikkert en eller to til deg om du spør.

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Legg innav tweek » 28 mai 2009, 20:02

K Salas skrev:Stine på Kjelleren dyrepass og omplassering i Asker har fire voksne hannrotter til omplassering. http://kjellerendyrepass.piczo.com/?cr=7
Jeg var der i forrige uke, og de så fine ut alle fire.
Hun omplasserer sikkert en eller to til deg om du spør.

De så kjempe fine ut. Dessverre er de litt for unge. :( Ser etter en på ca 2 år. Vet det er vanskelig å finne. Kjipt... Stakkars Ronny er så ensom... :(
Håper jeg finner en kompis til han snart!

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Legg innav tweek » 02 jun 2009, 09:47

Er det ingen som vet om en litt eldre rotte som trenger et nytt hjem?! :| Min Ronny trenger sårt en venn.

bekevi

Legg innav bekevi » 03 jun 2009, 17:47

Har en litt eldre herremann som snart blir alene, men vi bor i Bodø. Blir kanskje litt vel langt å transportere han,.

Brukeravatar
anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: ullensaker

Legg innav anita » 03 jun 2009, 18:48

Det går fort og greit med SAS, men en person må må bestille plass til ham på sin billett - det er et lite tillegg på et par hundre kr det er snakk om. Jeg kjører Oslo - Kragerø 10/6 hvis dere kan få det til.
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Legg innav tweek » 03 jun 2009, 23:13

Har finne 8-10 eldre rotter nå som kunne vært aktuelle, men ALLE bor jo laaangt vekk! Bergen, Trondheim, Bodø osv osv. Hva er det som skjer?!?! Ingen litt sør i landet jo... Kanskje jeg må begynne å se etter en som kan ta min kjære Ronny inn i en gjeng... :( Begynner å gi opp litt nå. Vet ikke hvordan det er å "sende" rotter langt med budbil eller tog eller noe annet lurt. Noen som har noen erfaring med det? Beste er jo å finne en i nærheten som jeg kan hente.
Søker videre litt til...

Brukeravatar
Itchigo
Alfatryne
Sted: Bergen, Nattlandsfjellet
Kontakt:

Legg innav Itchigo » 04 jun 2009, 15:57

Kansje noen kan ta den med hvis de skal reise fra der hvor rotten er til rundt deg? Det går helt fint å ha de med i et reisebur med litt vann og mat i og en genser å gjemme seg i og ta de med i bil eller på tog. Jeg har hatt to små med på tog og det var ikke noe problem :)
Aurora

Brukeravatar
tweek
Stjeler mat

Legg innav tweek » 04 jun 2009, 19:13

Har finne en kmpis til han nå. Tusen takk alle som svarte! :rottehode:

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»