NTF på barne TV!! :D
Moderator: Moderatorer
NTF på barne TV!! :D
Sitter her å titter på barne TV, og der dukket Heidi's Ida og Annette Nordheim opp gitt! Super reklame for rottisene og foreningen!! 

Mvh Ida S. Eggen
-
- Alfatryne
Jeg tror de syntes det var alt for varmt til å spise ost. Og så var ostebitene ganske inntørkede av varmen også.... og de var på et ukjent sted, og i hvert fall mine rotter vil ikke spise om de ikke føler seg trygge.
Fant forresten klippet på internett:
http://www7.nrk.no/nrkplayer/asx.aspx?p ... PNL9oJOkrT(5Revx2EI1wFJtlRBUtE6v4p7TwsxXURbhM37(ezQ9ehkhVo6Lrfe0D8ByDpltle2bo6UaZDqzXIh1Jqv2FfH7ECxgKnEZiQDlDSipMudJ4l9RpLbuwwpGbdnc2qXYGX(dbsCzt(Bq(0Bcak7NZD2Uhlxf6(rtXe5PHdjjX8rVUUIN3P1LjerwycamJrAwzok6RQdr3CEYg3sjppH)cnVI&mswmext=.asx
(Grisete peker, jeg vet. Kanskje noen kan kopiere dette over på sin server, så vi har det til senere?)
Fant forresten klippet på internett:
http://www7.nrk.no/nrkplayer/asx.aspx?p ... PNL9oJOkrT(5Revx2EI1wFJtlRBUtE6v4p7TwsxXURbhM37(ezQ9ehkhVo6Lrfe0D8ByDpltle2bo6UaZDqzXIh1Jqv2FfH7ECxgKnEZiQDlDSipMudJ4l9RpLbuwwpGbdnc2qXYGX(dbsCzt(Bq(0Bcak7NZD2Uhlxf6(rtXe5PHdjjX8rVUUIN3P1LjerwycamJrAwzok6RQdr3CEYg3sjppH)cnVI&mswmext=.asx
(Grisete peker, jeg vet. Kanskje noen kan kopiere dette over på sin server, så vi har det til senere?)
-
- Omegarotte
klippet på internett
Det kom ingen ting når jeg prøvde,
bare en blank side
bare en blank side

Kari Mette
Knerten og Rikard
Knerten og Rikard
Barne tv
Hallo!
Jeg og Thea, datteren min på 3 år satt og så på når rottene var på tv.
Hun syntes det var kjempeartig siden vi jo har rotter selv... hun trodde det var våre rotter
Forresten har vi skaffet oss en rotte til og hun heter Pia og er nå 8 uker
Veldig fin reklame, kanskje folk begynner å respektere rotter mer som kjæledyr...
God helg fra Lene , Wilma, Betty, Pia og lille Theamor
Jeg og Thea, datteren min på 3 år satt og så på når rottene var på tv.
Hun syntes det var kjempeartig siden vi jo har rotter selv... hun trodde det var våre rotter

Forresten har vi skaffet oss en rotte til og hun heter Pia og er nå 8 uker

Veldig fin reklame, kanskje folk begynner å respektere rotter mer som kjæledyr...
God helg fra Lene , Wilma, Betty, Pia og lille Theamor