Jeg har begynt å lage ny nettside. Jeg bruker wordpress.com som virker ganske greit. Det er litt avansert og krever minimale html ferdigheter (som jeg sliter med) men hittil liker jeg det. Noen ideer til hva mer jeg kan legge inn der? Har lyst å lage oppskriftside med mat til rotter, men tror ikke jeg skal lage en info side om rottehold siden det er så mange av de allerede.
http://rotteliv.wordpress.com/
wordpress :)
Moderator: Moderatorer
-
- Alfatryne
wordpress :)
Aurora
Re: wordpress :)
Synes det er blitt fint :sol:
Du kan ha flere bilder av rottene og utstyret, og eventuelt fortelle litt om vanene deres og slikt. Oppskrifter er det jo ikke så mange som har, ikke flere på ett sted i hvert fall, så det er ikke en dum idé det.
Forresten fint å se at flere bruker Wordpress. Det er så mye bedre enn piczo og disse andre stedene med reklame på alle kanter. Nå har jeg WP på eget domene da, både på bloggen og gnagersiden, men gratisversjonen på wordpress.com er også veldig bra.
Du kan ha flere bilder av rottene og utstyret, og eventuelt fortelle litt om vanene deres og slikt. Oppskrifter er det jo ikke så mange som har, ikke flere på ett sted i hvert fall, så det er ikke en dum idé det.
Forresten fint å se at flere bruker Wordpress. Det er så mye bedre enn piczo og disse andre stedene med reklame på alle kanter. Nå har jeg WP på eget domene da, både på bloggen og gnagersiden, men gratisversjonen på wordpress.com er også veldig bra.
-
- Alfatryne
Jeg linker til din nettside jeg, er det greit? Det er masse nyttig der Og den er veldig fint laget
Aurora
Det er bare fint det Takk!