Nok en Topolinis-baby i hus !

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Påss

Nok en Topolinis-baby i hus !

Post by Påss »

Soldier er blitt riktig husvarm og alt ser ut til å gå brillefint :D
Fikk ikke veid ham på lørdag, men lånte digitalvekt i går ettermiddag og den stoppa på 128 gram.
Veide ett par ganger til for sikkerhets skyld, med samme resultat.
Og i dag tidlig stoppa den på 134 :!: :shock: Prøvde to ganger da også, og med samme resultat. :P

Mille

Post by Mille »

det samme skjedde med Tåke, da jeg veide henne på lørdag veide henne 88 g, men da jeg veide henne i morres veide hun 96 g.. :shock: veide også Lizzie, hun veide 118 g på lørdag, i morres veide hun 120 :?
hvordan kan det ha seg til at Tåke har lagt på seg 8 g og Lizzie bare 2 g på 3 dager? :?:
de spiser godt begge to..

Påss

Post by Påss »

Individuelle forskjeller og matlyst - eeh... matmengde :wink: :?:

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

de har nok tatt av seg noen gram på reisen, og lagt dem på seg igjen ganske fort :wink:
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Mille

Post by Mille »

ja det må være noe sånt.. men jeg synes at 8 g var litt mye på bare noen dager..

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

si ikke det...jeg fikk en rotte som tok på seg 10gram over natta, 6 dager senere hadde hun tatt på seg enda 33gram. 6 dager senere hadde hun tatt på seg 34gram. jeg var sikker på hun var drektig, men det var hun absolutt ikke. hun vokste forøvrig opp til å bli den største (hun)rotten jeg har hatt. hun vokste litt i rykk og napp, men i "gjennomsnitt" var det nok ikke så ujevnt.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Locked