Gravid rotte i butikk?
Moderator: Moderatorer
Re: Gravid rotte i butikk?
de er er som regel veldig flinke og de har god service også 

Det skal de ha! Er alltid veldig behjelpelig og tar imot ny informasjon... nisseglisHildeT wrote:de er er som regel veldig flinke og de har god service også
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Jeg tok med meg ei ensom jente derfra for et par uker siden. Godt at de nå selv ser ut til å passe på å ikke ha enslige rotter igjen.
De tar som regel inn to rotter samtidig, men selger ikke alltid begge samtidig. Jeg kjøpte eiKiki wrote:Jeg tok med meg ei ensom jente derfra for et par uker siden. Godt at de nå selv ser ut til å passe på å ikke ha enslige rotter igjen.
hurotte der for ikke så lenge siden. Er det hann eller hunn du har kjøpt og hvordan ser den
ut?
Er det huskyen du har i bildegalleriet? hun som sto igjen da jeg kjøpte min
var ei med røde øyner.
Henne jeg har kjøpt hos var veldig tam fra før og ikke redd og hun
har hatt et veldig godt gemytt nisseglis
var ei med røde øyner.
Var innom en tur i går også (midt i juleshoppingen) :nissesmil:
Begge jentene er der fortsatt. Ser friske ut, ikke noe rødt rundt nesa, hørte ikke noe nysing de to gangene jeg var der, fin i pelsen(ordentlig glatt og myk i pelsen) og klare øyne.
De har fått litt papirstrimler også siden jeg var der :boing:
Hun som var litt større har ikke blitt større, nå ser det ut som jentene er ganske like i vekten :cheer:
Nyydelige jenter, black hooded. Brei stripe over ryggen på begge to
Begge jentene er der fortsatt. Ser friske ut, ikke noe rødt rundt nesa, hørte ikke noe nysing de to gangene jeg var der, fin i pelsen(ordentlig glatt og myk i pelsen) og klare øyne.
De har fått litt papirstrimler også siden jeg var der :boing:
Hun som var litt større har ikke blitt større, nå ser det ut som jentene er ganske like i vekten :cheer:
Nyydelige jenter, black hooded. Brei stripe over ryggen på begge to
Ja, det var husky-jenta jeg kjøpte derHildeT wrote:Er det huskyen du har i bildegalleriet? hun som sto igjen da jeg kjøpte min
var ei med røde øyner.

Så flott at du har fått sjekka ordentlig, Milla! Og helt knall at de kan ringe deg hvis det kommer bebiser, selv om det heldigvis ikke virker sånn nå da... Bare si i fra til meg også i såfall, jeg kan være behjelpelig med evt kjøring til Niana :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Dette ser ut til å ende veldig bra da, dere er så snille som tok dere tid
til å sjekke disse små og det er bra de ikke har vist tegn på graviditet :nisseglis:
til å sjekke disse små og det er bra de ikke har vist tegn på graviditet :nisseglis:
Greit å få sjekket!
Hun, jeg snakket med på Buddy virket som satt også pris på å kunne ringe noen om det viste seg at hun var gravid.
Også tok jeg det bare i sammenheng med juleshoppingen, skulle jo allerede på Gulskogen
Hun, jeg snakket med på Buddy virket som satt også pris på å kunne ringe noen om det viste seg at hun var gravid.
Også tok jeg det bare i sammenheng med juleshoppingen, skulle jo allerede på Gulskogen