Diddi finner veien hjem fra stua

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte

Diddi finner veien hjem fra stua

Post by § RatGirl § »

Må bare fortelle dere om hva Diddi greide igår. :D
Alle tre var inne i genseren min eller på bena mine der jeg satt på gulvet og så tv, plutselig så finner Diddi på at det skal bli morsomt å utforske stua, så hun piler under bordet og inn under sofaen. :wink: Mamma blir litt redd for at hun skal bite over ledninger så jeg må prøve og få tak i henne igjen, men neida, så smarte som rotter er så forstod hun fort hva jeg ville. :roll: Så hun "gjemte" seg så jeg ikke kunne se henne, begynte selvfølgelig å bli litt engstelig siden jeg ikke hørte en lyd. Så kom jeg på at hun kanskje hadde greid å komme seg inn i gangen, men ingen Diddi å se. Så hørte jeg lyden rotte-som-klatrer-på-buret. :) Inne på rommet mitt fant jeg en liten eventyrer. :wink: Ble litt forbauset for det er ganske langt fra stuen til gangen og til rommet mitt. Og Diddi har aldri vært i stua eller gangen før. Dessuten stod alle dørene oppe så hun kunne ha gått til hvilket som helst rom. Fasinerende :D

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

hehe. hun gikk seg hvertfall ikke bort. min Lefeber er et mareritt. hun åpner enhver burdør og så løper hun rundt i hele leigliheten til hun finner meg, klaterer opp på pulten og plutselig løper hun over tastaturet. forutsatt at jeg sitter her selvfølgelig. litt motsatt vei av Diddi ja.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Locked