Jeg har helt glemt å introdusere meg selv i denne tråden. Til tross for at de fleste nok kjenner til meg her på forumet nå, slenger jeg inn en om meg og mine også!

Jeg heter Jeanette og bor sammen med min herlige samboer Jens i Mosjøen, byen midt i Norge! Her bor vi i en leilighet sammen med Labradorene Mimzy (5) og Villemo (1) som er mor og datter, og to hannkatter, Silver (7) og Mozart (1)
Så må vi selvfølgelig ikke glemme våre herlige barter! Milo, Maaru og Fivel som er brødre født 27. Februar 2013 og gamlingen Eron som jeg overtok for 10 dager siden da han var så syk at han hadde nok tatt kvelden etter noen dager hadde jeg ikke fått han til veterinær. Han er nå så og si frisk og lever i beste velgående, dessverre med headtilt noe han kommer til å gå med resten av livet pga. de forrige eierne som ikke tok han til veterinær.
Her går det fort i svingene og får snart FEM nye rotter!
Mishka er en ca 6 mnd gammel gutt som jeg overtar fra Streetmix her inne på forumet, og Rottegal er så snill og søt som tar han med til Mosjøen for meg! Så reiser jeg og en venninne til Stockholm i slutten av måneden for å hente tre brødre som da er ca 5-6 uker! Og på hjemveien plukker jeg like så greit opp en liten tass i Trondheim som er ca 6-7 uker! Så her hjemme blir det en stor god gutteflokk etterhvert! :flau:

Håper dere likte all lesingen