Webpubliseringsverktøy

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Webpubliseringsverktøy

Post by Julie Erlandsen »

Hei!
Noen som liker min nettside?
Ja, da tenker jeg altså denne gangen på publiseringsverktøyet.
Om du er interessert, får du en reklamefri nettside hvor du publiserer ved hjelp av et nettbasert publiseringsverktøy.
Du kan få starthjelp til design, mailadresse til eget domene evt underdomene til lako.no
Du kan få månedlig statistikk over nettsiden. (artig å se hvor mange som er innom og hvor de kommer fra)
Og hvem får du dette av? :)
ErlandsenDataPartner (joda, det er mannen min for den som lurer)
Pris: fra kr. 100,- pr mnd for de enkleste løsningene.

Min mann er utdannet innen informatikk (data for oss vanlige :) ) på Universitetet i Oslo.
Jobbet med datating i 20 år.
Om noen lurer på noe, kan jeg gjerne svare etter beste evne, en evne som forøvrig ikke strekker seg særlig langt. Men jeg vet jo litt om hvordan jeg opplever å redigere på min egen nettside. Spørsmål av mer avansert art rettes til Leif Gunnar Erlandsen, leif@lako.no

mvh Julie

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

:les: Hmmmm..... mumle-mumle... fristende - fristende.. Ja, liker din hjemmeside! :thu:
I hvilken kategori hører siden din i forhold til pris og plass?
"Web :shock: publiserings :shock: verktøy" høres vanskelig ut - er det det? Har han en variant av "hjemmeside for dumminger"? :roll:
Anita

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Joda, det er nettopp det at det ER en nettsideløsning for dumminger.
Det er svært svært enkelt i bruk.
Jeg kan veldig veldig lite om data. Har etter å ha bodd sammen med en informatiker i snart 15 år utviklet en ganske krevende holdning til ting. Jeg vil ha ting til å fungere akkurat på en bestemt måte, men min kunnskap er så liten at verktøyet må være bra for at jeg skal kunne gjøre ting selv.
Webpubliseringsverktøy - farlig ord, enig i det, men det er jo bare verktøyet jeg bruker for å redigere på min nettside. Og det er veldig enkle saker.
Han har jo flere kunder enn meg også forresten. Hans egen nettsidestår det ikke så mye på, men du finner oversikt over nettsider som bruker hans verktøy. Om du ønsker, kan du ta en titt på lako.no for å finne den oversikten.
Hvilken kategori min side kommer i i forhold til pris og plass, det vet jeg ikke.
Skal jeg be han sende deg en mail?

Jeg synes forøvrig absolutt du burde hatt en nettside!! :)
mvh Julie

Locked