hvilken veterinær bruker du?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

kari mette
Omegarotte

Post by kari mette »

KONGSVINGER DYREKLINIKK!!! (hester, kuer, sauer, griser, katter, hunder, marsvin, hamster, fugler!! Greie folk, lytter til min erfaring med syke rotter. Konsultasjon en rotte ca. kr (mellom 200-300). Er tilgjengelig BESTANDIG!
Det holdt for meg å komme med en rotte da det var "epedemi". Får medisin til alle. Fått opplæring i å sette sprøyter med Ivomec. Har 8 rotter, men ved sprøyteopplæring betalte jeg for EN + medisin/utstyr (dette gis ikke oralt sier de, men det får jeg ta ved en senere anledning :wink: ) Det virket fint og injeksjonere dem også :)

Mine rotter hater medisin oralt uansett!

Er utdannet hjelpepleier så jeg har satt endel insulin gjennom årene, mulig at det var grunnen til han godtok at jeg "kunne gjøre det selv". Han var ikke helt med i starten!! Men etter Ivomec-injeksjon på Tina med han tilstede var det greit. De har jo litt ansvar da :wink:
Last edited by kari mette on 24 Oct 2005, 19:40, edited 1 time in total.
Kari Mette
Knerten og Rikard

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

det er jo tross alt høyskolen..
Nix - det er IKKE Norges Veterinærhøgskole.
Smådyrvakta er eget firma og har ingenting annet med NVH å gjøre annet enn at de bruker samme lokaler. Klokkeslettet avgjør om man besøker Smådyrvakta eller Poliklinikken, NVH.
Det hjelper ikke å spørre etter noen på Smådyrvakta - turnusen går sin gang. Turnus er egentlig et problem ved alle klinikker...
Anita

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

anita wrote:
det er jo tross alt høyskolen..
Nix - det er IKKE Norges Veterinærhøgskole.
Smådyrvakta er eget firma og har ingenting annet med NVH å gjøre annet enn at de bruker samme lokaler. Klokkeslettet avgjør om man besøker Smådyrvakta eller Poliklinikken, NVH.
Det hjelper ikke å spørre etter noen på Smådyrvakta - turnusen går sin gang. Turnus er egentlig et problem ved alle klinikker...
Anita
Ok, da har jeg misforstått. Da blei jeg plutselig usikker på hvor jeg egentlig har gått :? (gått inn døra hos Poliklinikken i alle fall..)
Hvil i fred Rudy::.

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Turnus er egentlig et problem ved alle klinikker...
Jeg får rette på meg selv; ikke problem, men stressmoment - proporsjonalt økende med antall ansatte og antall ganger man trenger akutthjelp. Det er prisen å betale for å kunne benytte klinikker med utvidet åpningstid, inkludert de mest populære her i Oslo-området. Fordelen er jo at man møter noen - selv om man er mindre fornøyd med resultatet...
Anita

Locked