Trekk i lommepenger?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
KIB

Trekk i lommepenger?

Post by KIB »

Vi skjønner ingenting! Mamma har fått det for seg at vi heretter skal trekkes i lommepenger dersom vi "gjør noe vi ikke har lov til"! He?!? Hva i all verden betyr det? :?: Her tusler vi rundt i fred og fordragelighet uten å gjøre så mye som en flue fortred... At vi har tatt et par smakebiter av ting som ligger og slenger kan da ikke kalles hærverk? Mamma"påstår" at vi har "ødelagt" følgende:

4 fleecepledd og en fleece morgenkåpe (unnskyld oss, men hvem er SÅ tåpelige at de dekker sofaen med pledd? Da er det umulig å komme til de beste putene, ergo: store hull er et must. Dessuten er vi avhengige av fleece, DET er noe ALLE vet...)

1 laken (ja ja, setter du senga så nærme buret vårt, så får du ta konsekvensene mamma...)

2 hettejakker (eh, øh, hehe :oops: )

3 bøker (ærlig talt, vi leser på VÅR måte!)

1 øre på mammas store, fine, hvite bamse som hun kjøpte i USA for 12 år siden da hun var au pair, som hun ikke har klart å kvitte seg med fordi den bare var så søt... (Så søt? En trussel for vår eksistens!)

Hjørnet på en sofapute (ja?)

2 duker (Var kaldt inne i buret, trengte noe å tette sprinklene med...)

2 bordhjørner og det ene armlenet på sofaen ( Har du smakt på de gnagestenene? Helt pyton! Og dessuten, vi holder oss til de faste plassene, høres jo ut som om vi gnager på alt i stua, ærlig talt.)

1 stor eske med frukt-te (Vi har bare sprengt den, ikke spist den opp! :lol: )

1 muse ledning (Når vi er ute bør vi være i fokus, så det så!)

Mamma sier at listen over våre påståtte "ugjerninger" er mye lengre. Vi protesterer! Og vi godtar IKKE trekk i lommepengene! Da får mamma slutte med det tullet hun driver på med. Det er faktisk skikkelig plagsomt når hun kommer med den derre ekle vaskefilla, det krever sin rotte å måtte markere om og om igjen! For ikke å snakke om spyling av sovehuset, hvor mye tror hun vi klarer å tisse egentlig? Hvem har lyst til å sove i et RENT hus? Det verste av alt er nok at mamma har bestemt at vi er for tjukke... Nå skal hun liksom kontrollere hvor mye vi spiser... Og så må vi opp i den fæle vekta i tide og utide... :shock: Det er ikke lett å være rotte!

Med furten hilsen fra Bobbi og Janne

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"*svelg* ...er det ikke lov å maltraktere fleece...? Da ligger vi tynt an.... :( Stå på, Janne og Bobbi, vi er på deres side! Dumme mennesker, skjønner de ikke at tennene må files? :-x

Støtteerklæring fra
Spinus, Tommeliten, Sludd, Toffa, My, Rim, Lyn, Snorkfrøken ("Noschkis")"
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

KIB

Post by KIB »

Takk takk! Langvarige demonstrasjoner er under oppseiling. Har nettopp bæsjet i matskåla mens jeg kikket fornærmet ut på mamma. Tenker å ta meg en lur i dokassa i nærmeste fremtid... Ha! Ta den du mamma!

Janne

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Vet dere hvor kule mennesker dere har skaffet dere eller?
Her i huset får hun der tobeinte hetta bare vi har brutt oss ut en natt. Det er da så gøy å erte kattene!!!!! De er så dumme de kattene, de får ikke tak i oss likevel...ja, de feiteste av oss bør holde seg inni buret da.....men vi unge og spretne........kattene har ikke en sjans!!!!! Gøy!!!!

Hilsen Dierpmis, Astor, Adrian, Krølle, Vivel, Bjørnebær, Bringebær, Abelone, Brunoline........og alle de andre

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Det er mange deilige kalorier i knappene på fjernkontrollen - kan anbefales! 8) Men husk å ta den nye også, da! :mrgreen:
Hilsen Ulven, 940gr.

KIB

Post by KIB »

Vi elsker knapper! Og fjeset på mamma når jeg vrenger av en tast fra den bærbare pc`n! Dessuten smaker det fortreffelig med backgammon brikker og terninger, bare litt kjipt at mamma har funnet gjemmestedet bak dokassa...'

Bobbi

Aishi

Post by Aishi »

Ikke sant at ledninger bare er til for å plage oss?! :shock: Ærlig talt forstår jeg ikke hvorfor mor blir så sinna når jeg bare hjelper henne med å drepe ledningene..

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Jeg syntes at vi gjorde en god jobb da vi fant fram til internettledningen og bet den i stykker! :twisted: Ærlig talt! Mamma sitter og syntes andre rotter er nusselige rett foran øynene våres!! Det var mer enn vi kunne takle! :o Hvem er det som er de nusseligste, flotteste, smarteste, peneste, morsomste rottene her i verden egentlig??! :roll:

*sukk* Det er ikke lett dere, hva disse menneskene finner på!

Adi Gallia i front med Amidala, Mari, Ella og Diddi som nikkedukker.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"Tåfis er i grunnen min favoritt. Smaker fortreffelig og holder menneskeslavene på tå hev (bokstavelig talt). Hæhæhæhæ....

Spinus Tåbiter :twisted: "
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

*gomle momse*

Jeg er ikke et skadedyr, tenk! Jeg er Shadow! Se meg snike! Spiser kun lakrislisser jeg. Særlig den store tykke som mammaen gjemte bak boksen med sånne flimrebilder, også fant jeg en tynn en i senga vår her om kvelden. Den var koblet til en sånn liten ting som piper og durer og sånt. Ekle ting.. Men lakrissnører er godt! Eller hva, Pytteliten?

*grave krafse*

Hm? Nei, du, Shadow, er litt opptatt nå jeg.. jeg vet at det er en stor godtebit nederst i denne blomsterpotta. Jeg bare _vet_ det!

Ting er liksom ikke helt det samme etter at mammaen teipet igjen hulrommet under armlenene på sofaen..

Hilsen Shadow.
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Locked