Fyttirakker'n!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked

Er mennesker som glemmer rottebursdager utidige?

JA!!!
10
21%
JA!!!
10
21%
Nei, vi er jo bare rotter....
2
4%
Nei, vi er jo bare rotter....
2
4%
Jo, men så er de jo generelt sett ganske tette i pappen også.....
12
25%
Jo, men så er de jo generelt sett ganske tette i pappen også.....
12
25%

Total votes: 48

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Fyttirakker'n!

Post by Roger&Ingrid »

"HMF!

Nå er jeg sint, altså! Det har gått 11 måneder siden jeg kom til herlige Hallset og ble kjent med de to- og firbeinte jeg deler leilighet med. Noen av beboerne var ikke like glade for å treffe meg, mens andre gav meg den varmeste velkomsten en kan få. I den tiden jeg har bodd her, har jeg sett bursdager komme og gå, en av mine venner har gått bort og nye venner har kommet til.

Så en dag gikk det opp for meg: Hadde ikke jeg også nettopp hatt bursdag? Var det ikke 17. november? Hvorfor ble akkurat jeg forbigått i stillhet, hva har jeg gjort galt? Vel og merke er jeg utpreget sosial til alle døgnets tider og liker å bevege meg fritt, men så ille er jeg da vel ikke...? :cry:

Etter en stund ble jeg sint, hva var det de to idiotene innbildte seg? Forbigå meg, ikke feire bursdagen min? Jeg har lagt ved et bilde, kanskje dere kan fortelle meg hva det er som er så forferdelig med meg at menneskene mine glemte at
17. november 2005 fylte Lille My 1 år!!!!!

Gratulerer til meg! :narr:

MVH
Lille My

PS: Jeg oppfordrer alle rotter her til å stemme!"

Image
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

"Gratulerer med overstått, Lille My! Ikke døm menneskene dine for hardt, de prøver så godt de kan. Jeg har som motto å hele tiden gjøre det jeg tror de vil jeg skal gjøre, selv om det betyr å gjøre fire ting på en gang. Derfor gjør jeg mye hele tiden. Jeg forventer aldri at menneskene mine skal gjøre det jeg vil de skal gjøre, for de har nå sine regler og sånn er det. Jeg er sikkert alt for snill og underdanig.

Ærbødigst hilsen,
Snipp"

"PS: Jeg har studert bildet ditt, og jeg tror jeg har funnet årsaken. Menneskene dine mente ikke at huset skulle stå sånn, og du skulle dessuten ligge inni. Ikke at jeg noen gang ligger inni huset i lengre tid, men jeg gjør det avogtil fordi det er visst det vi skal gjøre når vi får hus. Igjen, jeg er sikkert alt for snill. DS."

(mpp)

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

"Gratulerer Lille My! :leftrat: Mennesker er ganske teite ja, de har det med å styre med sine egne ting hele tiden og ikke alltid følge med på det som er viktigst her i verden; nemlig oss rotter! :roll:

Men vi håper de tar seg sammen og gir deg godis og kos i minst en uke i strekk!! :D

Masse bursdagshilsner fra gjengen på Bjølsen;
Neo, Timian, Puck, Oz, Murphy og Billie ;)
:rightrat: :rightrat: :rightrat: :rightrat: :rightrat: :rightrat:

PS: Dverghamsteren Snøfnugg hilser også, selv om hun er litt redd for oss store rotter (hun sier hun er redd vi skal spise henne..??)

PPS: Menneskedamen hilser visst også og sier hun aldri kommer til å glemme våres bursdager, i frykt for å bli uthengt her..hihi"
Hvil i fred Rudy::.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"Takk, folkens, det varmer mitt evigunge hjerte! :D Jeg tror jeg vet hvorfor de glemte bursdagen min nå: Det var som straff for at jeg bestandig hopper ned på gulvet når de tror de skal kose med oss damene i sofaen. Tsk, tsk, dumme mennesker....Jeg holder dem jo bare i form, jo! Når de har mesket seg på noe ekstra godt uten å dele med oss, pleier Rim og jeg å dele oss. Vi sitter i hvert vårt hjørne og glir ned på gulvet; dobbelt så mye arbeid for menneskene. Let's work that fat ass of yours, girl! Moahahaha... :twisted:

Mydini - den store utbryterdronningen"

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

"Ja, jeg synes det er for dårligt, når menneskene glemmer vores fødselsdage. Mit menneske undskyldte med, at hun har så mange der har fødselsdag samtidig. Men når hun så glemte mig, så var jeg åbentbart ikke så vigtig :evil:
I hvert fald, tillykke med fødseldagen Lille My.

Georgia"
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Gratulerer med overstått fagre My :dro:

Vi synes du er veldig vakker og kan ikke glemme hvor godt du lukter!
Vil du bli med på date en kveld? Vi spanderer middag, underholdningen står Dumbo'n for. Han er i ekstrem-sport-businessen.

Kjærlig hilsen nabo-gutta.

P.S. Komførfredag, fornoen harbestillt dyrlegetimetilmeg. Måløpe. Hadet.

Dumbo-Larsen.

P.P.S. *Gjesp*

mvh, Pysa J. Pedersen
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"*smelt* :D

My (fair lady)"

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"PS: Jeg har studert bildet ditt, og jeg tror jeg har funnet årsaken. Menneskene dine mente ikke at huset skulle stå sånn, og du skulle dessuten ligge inni. Ikke at jeg noen gang ligger inni huset i lengre tid, men jeg gjør det avogtil fordi det er visst det vi skal gjøre når vi får hus. Igjen, jeg er sikkert alt for snill. DS."
"Hm...de menneskene er noen snodige skapninger....jeg bruker titt og ofte det huset, der er en gave fra menneskene til de deilige guttene i naboblokken (kan nesten kjenne lukten av mannfolk i mitt lille tempel...*sukk*). Menneskene, særlig damen, liker ikke at vi bæsjer oppå og inni huset, da blir de grinete. Av og til blir det kamp om huset, og da hender det at vi river det ned, helt eller delvis. Det blir de også sure for ("Slutt med det er, la huset henge blablablabla..." :roll: ). Hva er vitsen med hus, hvis en ikke får bæsje inni dem? De er jo tydeligvis vaskbare.

My den Vakre og Intelligente"

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Hei!
Tror vi kan være glade for en del ting med disse merkelige tobeinte: De hjelper oss når vi er syke, de rydder og ordner for oss (riktignok utidig ofte), styrer og steller med alt det som de mener er bra for oss. MEN, de er grunnleggende teite!!!
Det finnes sikkert skuffer og skap du kan komme inn i der det er noe mat? Forsyn deg!!! Lag deg din egen bursdagsfest!!

Med hevngjerrig hilsener fra alle rottene her med Vivel i spissen som anbefaler frontalangrep på kjekspakker, evt gnage hull i havregrynpakker. Menneskene blir ikke glade..............................hi hi...........

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

"*mumsmums* Nå har menneskene akkurat lovet dyrt og hellig at jeg skal få bursdagsselskap i kveld. Damen lovte meg nøtter, frukt og kattemelk. Håper fortsatt på å få et jafs av litt deilig sjokolade også. *svelg* Nam...har fått velge selv fra posen med nøtter som de kjøpte i går, mmmm. De kommer seg da litt etter litt, disse menneskene.

Sultne My :wink: "

Lillenill

Post by Lillenill »

Grattis på etterskudd, Lille My..

Mennesker er er rare og litt teite i grunnen..
Mine mennesker skjønner ingenting..
Sukk.. Blir oppgitt over henne..
Hun har ikke forstått att venninna mi og jeg liker å ha det gøy og å være ute hele tiden.. Og så er senga hennes veldig deilig..
Og de lydene hun lager er irriterendes..!! Hmm..
De skjønner ingenting..
Men vi har bursdag i Januar, håper ikke hun glemmer det..
Hmmmf..
:devil:

Ønsker meg nytt og større bur sånn at jeg kan trimme mere, og slåss litt mere med hun venninna min.. Hun bråker først skjønner du.
Hmm..
Jaja.. Men vi må huske på at menneskene mater oss da, og alt de gir oss er nam nam... Spesielt frokosten til mamma.. Brødskive..
Og brødskive med svensk leverpostei er bare best!!
Be mammaen din kjøpe det..

Klemm fra Nira's Fantasy og Siva Gasolina Speedy Gonsales Undomiel

Locked