Må man sende inn noen papirer på å ha oppdretter navn?
venter kull nå i desember og kunne tenkt å ha et oppdretter navn på ungene.
Noen som har noen forslag til navn?
som gjerne kan også brukes til hund
Oppdretter navn?
Moderator: Moderatorer
Nei. NTF har sluttet med registrering for en stund siden.
mitt "oppdrett" heter Alvrina .jeg vet ikke hvorfor , man jeg bare fant det på. Unger som blir født hos meg blir registert hos meg og får Alvrina's navn . f.eks Alvrina's Nega .
En ide er å søke på internett etter hunde og katte oppdrettere. Alvrina er på en måte en kopi av Kennel Avrina.
Det som er lurt hvis du skal starte oppdrett er å lage en hjemme side , og å følge avlsveiledningen (den finner du på NTF's forside under "avl og oppdrett" .
Lykke til

mitt "oppdrett" heter Alvrina .jeg vet ikke hvorfor , man jeg bare fant det på. Unger som blir født hos meg blir registert hos meg og får Alvrina's navn . f.eks Alvrina's Nega .
En ide er å søke på internett etter hunde og katte oppdrettere. Alvrina er på en måte en kopi av Kennel Avrina.
Det som er lurt hvis du skal starte oppdrett er å lage en hjemme side , og å følge avlsveiledningen (den finner du på NTF's forside under "avl og oppdrett" .
Lykke til

lurer litt på...... men det passer kansje ikke
Ulveskygens... min første hund hete Wolf Shadows Charo og falt litt for det navnet men det passer liksom ikke til rotter