Hvil i fred min lille venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne

Hvil i fred min lille venn

Post by Alvrina »

Image

In Dreams

When the cold of winter comes
Starless nigt will cover day
In the weiling of the sun
We will walk in bitter rain

But in dreams
I still hear your name
And in dreams
We will meet again

When the seas and mountians fall
And we come, to end of days
In the dark I hear a call
Calling me there
I will go there
And back again

Keira, Var en stolt, medgjørlig og lojal rotte. Hun elsket alle, ga mye kjærlighet og fikk mye tilbake fra mennesker og dyr. Hun kjempet mor luftveis infesjoner nesten hele sitt liv.. hun var sterk.. Men da hun fikk en livmor betennelse, tok sykdommen overtok kroppen hennes, hun ble tynn orket ikke å spise eller drikke. keira var en sterk rotte, med godt gemytt man kan lete lenge etter , hun var en god mor og foster mor... Den 2/12-2005 - bestemte jeg meg får å la den gamle jenta få slippe. Hun har etterlatt et stort tomrom, hun vil bli strekt savnet ..

Image

Keira har satt sine spor i her i værden.. 23 nydelig rotte barn fikk hun sneket seg til.. To av dem, Raksha og Dorris, bor her. De vil nok savne henne like mye som meg...

Image

Måtte Keira, Zhiller og Apache leve i fred og ro på den eveige regnbuebroden... til vi møtes igjenn.

:cry:
Last edited by Alvrina on 02 Dec 2005, 22:51, edited 1 time in total.

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Stor hilsen fra hennes to sønner som jeg har hatt den store gleden av å bli kjent med. Ut fra hva du har fortalt om deres mor tror jeg de må ha arvet mye etter henne. Flotte personligheter!!!
Sønnene hennes er forresten veldig friske og fine. Aldri vært syke noen av dem. Like snille begge to. Etter at de har roet seg litt med lekebehovet som før som du vet var et flokkproblem, så går de greit sammen med alle våre hannrotter, også andre enn de som de bor sammen med.
Tenkte du syntes det kunne være hyggelig å høre noe fint om Keiras sønner på en dag som denne.
Mange hilsener fra Julie

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

så utrolig trist :cry: , men det hørtes ut som om du gjorde det beste for keira... guttene hennes sender deg trøste klemmer...
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Har vært en vanskelig tid for deg nå, Ida Elise, men du vet du gjorde det beste for Keira, og enhver nedtur skal veies opp av en opptur! Den kommer nok snart.
Keira var en fantastisk liten dame, kunne sikkert sjarmert gråstein om hun hadde prøvd! Hun har det nok som plommen i egget der oppe med Zhiller nå. Nå trenger de ikke finne på masse rare sprell for å komme sammen heller :)
:leftrat: Trøsteklemmer fra nord. :rightrat:

Lillenill

Post by Lillenill »

Snufs. :cry:
Får tårer i øynene mine:cry:

Locked