Dagens vits...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Himi-Zoo
Hamstrer mat

Dagens vits...

Post by Himi-Zoo »

Idag var det finstuss på hodet til Morten, min samboer.
Han hadde blitt så leng i håret, så idag skulle vi trimme håret hans til 6mm.
Siden maskinen vår hadde krepert, så lånte vi en av mamma'n min.
Jeg må da, som vanlig, klippe ned det værste håret, jeg er INGEN frisør...
Så når det var gjort, var det msakinens tur....... trodde vi :lol:
Maskinen til mamma hadde samme syndrom, så da var håret til morten vakkert kan du si.... Her er noen bilder av resultatet:

Forfra:
Image

Siden:
Image

Og bak...
Image

Så nå er det på tide og stikke en tur til frisøren, da var det ingen penger spart alikevel :hm:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

uff da :lol:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

:lol: :lol:
Herlig! Men jeg skjønner det godt - hjemmefrisering er ikke enkelt! Som min mor alltid sa da jeg kom tuslende og ville spare penger på frisør: "joda, jeg gjør det gratis, men på eget ansvar!"

Selv synes jeg at jeg er ganske flink (får ikke til å klippe mitt eget, though) men jeg får ikke komme min "puddelrocker"-samboer nærmere enn to meter med saks :wink:
Jeg mener, han har lengre hår enn meg (se avatar) og det er superkrøllete, så han ser ut som en av englene på en Boticelli-freske :lol: I tillegg har vi farget det svart (han er egentlig blond) så det spørs om min kjære gamle mormor kommer til å søke dekning bak sofaen når vi kommer på middag i kveld :P Kanskje like greit at jeg ikke har med meg rotter hjem til jul i år, da :wink:

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

joda, om man har langt hår og vil ha av litt slitte tupper samtidig ha det oppklipt og vil spare penger på å dra til frisør...sett opp håret i en hestehale midt oppå hodet og klipp rett av i den ønskede lengde! Fungerer kjempe fint! Var et tips fra en frisør på TV som sa det! Men jeg har også forsøkt meg som frisør, var på ex'n min det...måtte også klippe vekk det meste med el sløv saks vel og bemerke, så var det maskinene sin tur....Den ville jo ikke det den....ble hjemmebesøk til frisøren klokken åtte på kvelden det, og håret ble 1 mm langt!! haha
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

klipper typen selv og de første gangene ble det fryktelig, så måtte ta maskinen etter på, men nå har jeg nesten blitt flink, litt skjeift men men. nå før jul fikk vi en venninne til å klippe oss begge (hu har gått frisørlinja) så vi skulle se bra ut til jul. du får bare si det er skjarm over klippen hans :nisseglis: god jul

Idamb

Post by Idamb »

Haha, han ser ikke helt fornøyd ut :D

Locked