kor lenge??
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
kor lenge??
kor lenge sån cirka tek da dra du registrera deg og betala til du får medlems numere??? berre lurte
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
NTF får nye rutiner og nytt styre den 10. januar. Så et bedre svar på spørsmålet ditt vil du forhåpentligvis kunne få da. Styret, inkl kasserer (som registrerer at du har betalt) og sekretær (som sender deg medlemsnummeret ditt) jobber frivillig og på fritiden sin, så noen dagers ventetid må man alltid regne med. Ellers er det lurt å sende spørsmål til ntf@tamrotter.com dersom du lurer på noe angående medlemskap, da styrets medlemmer ikke har "plikt" til å følge med på forumet.
-
- Markeringsbehov
oki..for eg trur eg jore en feil når eg betalt
for eg glømte og skrive medlemskontigent 2006 eller ka det va..
og eg skreiv ikkje e-posten min på den meldinga du sende med pengane.. men eg skreiv jo adressa mi og heile navnet mitt....
dessuten skreiv eg e-posten min i denn dere tingen du må registrere deg på på ntf sida..
men eg får berre vente litt og sjå.. vist ikkje får eg berre sende ein e-post til den adressa og 100 kr er jo ikkje so masse

for eg glømte og skrive medlemskontigent 2006 eller ka det va..
og eg skreiv ikkje e-posten min på den meldinga du sende med pengane.. men eg skreiv jo adressa mi og heile navnet mitt....
dessuten skreiv eg e-posten min i denn dere tingen du må registrere deg på på ntf sida..
men eg får berre vente litt og sjå.. vist ikkje får eg berre sende ein e-post til den adressa og 100 kr er jo ikkje so masse

R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
-
- Markeringsbehov