ikke rotterelatert (tidligere digitalkamera tråden)

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Julia wrote:Et lite forslag: hva med å slette gamle kjøp/salg-tråder for å få mer plass på serveren? Feks. "Rottebur selges, mål xxxx, kroner 500" "jeg er interessert, sender deg en pm" "ok, buret er solgt"
Hørtes jo lurt ut det...Er vel mange andre ting som kan slettes etterhvert vil jeg tro.
Mvh
Elin:o)

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Rotter som er solgt og har fått nye hjem å...... :?
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Som jeg sa, gamle kjøp/salg-annonser som ikke har inneholdt noen interessant diskusjon om noe som kan være verdt å ta vare på.

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

hva med en egen off topic-side, som de har på akvarieforum.no?
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Skjønner ikke helt problemet med å ha en egen off topic del..Er jo bare trivelig å "snakke" med andre rottefolk om andre saker og ting....Å fortsatt være på dette forumet....
Mvh
Elin:o)

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

En annen mulig kompromissløsning er kanskje å ha et presentasjonsforum? Hvor folk skriver litt om seg selv (og rottene sine, så er det rotterelatert :wink:) og hvor det kanskje kan prates litt om andre ting også? Synes det er litt vanskelig å holde oversikt over hvem som eier hvilke rotter, bor hvor, etc. Særlig siden det er såpass mange lignende nick. Da er det også lettere å se om det er noen som kanskje har litt felles interesser, og som man kan ta kontakt med via pm og bli bedre kjent med.
Kanskje det kunne vært drøftet i styret hvorvidt det er serverplass til litt mer utenomsnakk siden såpass mange brukere tydeligvis ønsker det? Evt stemme over det her på forumet? Med et slikt "fristed" ville vi kanskje også ungått endel av de usaklige avsporingene i debattene som i alle fall har irritert meg endel i det siste. :P En liten tanke eller kommentar som går på tvers av tema, evt belyser tema på en annen måte er ok, men å gjenta ting andre har sagt opptil flere ganger i samme tråd eller blande inn ting som overhodet ikke har noe med saken å gjøre virker egentlig verre for NTF-forumet utad enn et off-topic-forum, synes jeg.

Forresten så sa php-guru-samboer at bilder ikke tar mer plass enn tekst på dette forumet, fordi man linker til bilder som allerede ligger på nett, og ikke laster dem opp på forumserveren :wink:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Takk Julia! Du er flink til å formulere deg. Veldig enig med deg!
En annen ting man kanskje også skal huske er at om man sammenligner dette forumet med veldig mange andre forum, fremstår dette forumet som veldig ryddig med lite off topic prat.
Julie

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Oioi, dagen for Julia-smiger :oops: :D
Takk for det, jeg prøver å være mest mulig nøye med ordvalg, og leser alltid gjennom ting før jeg trykker ok.
Jeg trives veldig godt på dette forumet (en grunn til at jeg er innom så godt som daglig), og selv om jeg kan være dønn uenig med både folk her inne og moderatorer i blant, synes jeg jevnt over det er veldig proft, og ikke minst stabilt. Men om det er plass til litt mer utenomsnakk på et eller annet vis, virker det i alle fall som at det ville blitt godt mottatt :D Så hvis kanskje årsmøtet har tid, eller styret ved en eller annen anledning?

Locked