Henrik wrote:Jeg synes RM1 er kjempegodt jeg!:spise: Mye billigere enn å kjøpe grandis hver dag!:thu:
Og som en bonus er det jo bra for rottene og
Jeg er forresten ny her óg, og dette er mitt første innlegg
Eeeehhhh... ? Velkommen til forumet forresten..
Men den der med Rm1 er kjempe godt?? Du har vel annen mat også, og kjøper ikke grandis og fôrer rottene med hver dag? Sorry meg, mulig jeg missforstår.. Men håper at du har rottemat til dyra og ikke grandis??
Må bare beklage på hans vegne ...( kjærsten min)
Neida så klart gir vi ikke grandis til rottene han tenkte mer til seg selv som for, men han bare tullet
Som sagt så gir vi RMI og strør over litt annen blanding, for de er veldig glad i sånn Vital også
Ja.. hihi.. Hmm.. Må få typen min inn hit også da, men det blir værre, når han er fotballfrelst, men like glad i rottene mine, og skal bo med muligens ( kanskje, og ett lite håp ) 5 rotter etterhvert
Skal få han inn hit, så han kan lære litt han også gitt
Lillenill wrote:Ja.. hihi.. Hmm.. Må få typen min inn hit også da, men det blir værre, når han er fotballfrelst, men like glad i rottene mine, og skal bo med muligens ( kanskje, og ett lite håp ) 5 rotter etterhvert
Lurt;).. fotball...uff.hehe
Glad ikke henrik liker fotball jeg
Lillenill wrote:Ja.. hihi.. Hmm.. Må få typen min inn hit også da, men det blir værre, når han er fotballfrelst, men like glad i rottene mine, og skal bo med muligens ( kanskje, og ett lite håp ) 5 rotter etterhvert
Lurt;).. fotball...uff.hehe
Glad ikke henrik liker fotball jeg
Ja, huff.. Men jeg har ett fav. lag innen fotball da.. : Liverpool.. hihi..
Men heldig du som har en kjæreste som ikke er helt gal av det.. Blir litt slitsomt i lengden da.. heheh..