jeg skrev meg inn på bli medlem-skjemaet, men må jeg betale inn FØR jeg får den mailen det sto noe om? skal bli medlem ihvertfall, men bare fint å vite om det ble registrert liksom!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
Det er mange nye personer i styret nå, så det tar litt tid før vi vår orden på rutinene igjen! Vi håper dere er litt tålmmodige, og hvis dere lurer på noe eller savner info så send gjerne mail til ntf@tamrotter.com, så svarer vi så fort vi kan.
Nå er ikke jeg helt med på hvilken mail du tenker på, men hvis du tenker på mailen med medlemsnummer og passord i nettbutikken, må du først betale inn medlemskontingenten:
Et års medlemskap i NTF koster kr. 100.- pr.person og gjelder fra 1. januar til 31. desember.
Medlemskontingenten settes inn på NTFs bankkontonummer: 1644 24 36855 v/Ingrid Hesjedal
Husk å merke innbetalingen med fullt navn og adresse. Hvis andre betaler for deg, så be de merke innbetalingen med ditt navn også.
Når jeg registrerer at du har betalt, sender jeg mail/pm til sekretær om navn og adresse. Sekretæren sender deg en mail med info om medlemsnummer og nettbutikkpassord.
oki, jammen da er det jo greit! tenkte først at det kanskje skulle komme noen sånn mail om at dere hadde registrert at jeg har tenkt å bli medlem eller noe sånt!
men da betaler man i dag eller i morra!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3